• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • ETSS
    Evenstar skrev 2011-08-11 09:47:00 följande:
    Oh första gången på länge jag har träningsvärk i ryggen. Körde ett tungt pass igår, massa latsdrag, pulldown, marklyft och rodd. Det känns idag kan jag lova.
    Jag var riktigt taggad att köra ben idag - MEN jag tror jag börjar bli sjuk. Halsen gör ont, huvudvärken börjar smyga sig på och jag börjar känna mig hängig.
    Jag som aldrig brukar bli sjuk - sist jag var sjuk var innan jul förra året. Hmpf!

Vad pysslar ni med idag?
    Hej, men stackars dig, det är inte roligt att vara sjuk.
    Det blir mage, rygg, benövningar i kväll, inga dubbla pass idag :)
  • Mollly

Här blir det vilodag idag. Kanske en lång promenad med hunden. Hoppas på att huvudvärken ska försvinna.
    Tror jag ska pyssla med lite till bröllopet istället Skrattande

• MissKaos
    Oh första gången på länge jag har träningsvärk i ryggen. Körde ett tungt pass igår, massa latsdrag, pulldown, marklyft och rodd. Det känns idag kan jag lova.
    Jag var riktigt taggad att köra ben idag - MEN jag tror jag börjar bli sjuk. Halsen gör ont, huvudvärken börjar smyga sig på och jag börjar känna mig hängig.
    Jag som aldrig brukar bli sjuk - sist jag var sjuk var innan jul förra året. Hmpf!

Vad pysslar ni med idag?
    SURT!

Sitter på j obbet (såklart)

Planen är en runda i springdojjorna ikväll. Känner mig taggad för det. Vill göra milen.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Gryndrömmen

trots sjukaste träningsvärken på länge så ska jag bege mig till gymmet för ett pass

♥ drömmen om ett gryn ♥ 101211 ♥
  • MissKaos
    Gryndrömmen skrev 2011-08-11 11:27:00 följande:
    trots sjukaste träningsvärken på länge så ska jag bege mig till gymmet för ett pass
    Gött!
    Man kan ju alltid varva med lite kondition
    JAg har fått "till det" så jag kan dra lite tidigt imorgon från kneget. DÅ hinner jag gå på skivstångintervall OCH sola! *yes* Kasnke tom springa nån km på löpbandet.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • godisgrisen
    Aprilia1977 skrev 2011-08-11 06:46:46 följande:
    FÖRSTÅ! Morgonpromenaden avklarad! För första gången på ett bra tag som jag har stigit upp kl 05:00.

Ikväll blir det styrketräning!

Lycka till alla!

Äpple
    Bra jobbat!
  • godisgrisen

Vad pysslar ni med idag?
    Vräk i dig C-vitaminer och vila så ska du se att du piggnar i snabbt som attan
  • godisgrisen

Själv har jag idag "råkat" köpa två träningstoppar och en sportbh......så nu kan jag träna snyggt

• Mollly
    godisgrisen skrev 2011-08-11 13:39:10 följande:
    Själv har jag idag "råkat" köpa två träningstoppar och en sportbh......så nu kan jag träna snyggt
    Jag var också och shoppade igår. En sportbh blev det. Men det fanns många linnen att välja på. Så tror det får bli en sväng till stan snart igenSkrattande Sambon börjar bli smått tokig på mig och mina träninsgkläder. ahah
  • ETSS
    Gryndrömmen skrev 2011-08-11 11:27:00 följande:
    Samma här, men det dröjer några timmar tyvärr, vill nu Glad
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!