Träningsnördar - här samlas vi!
OJ vilken träningsvärk! En mkt kort jogg på lunchen. Sprang sammanlagt ca 6km, 2 stegringslopp och ett fåtal korta intervall inräknat. Återhämtande träning typ.
OJ vilken träningsvärk! En mkt kort jogg på lunchen. Sprang sammanlagt ca 6km, 2 stegringslopp och ett fåtal korta intervall inräknat. Återhämtande träning typ.
Tvingat ur en seg kropp ett pass. Sprang 5km på bandet orkade inte köra intervaller. Sen blev det skivstångintervall, där det som varaition serverades ett "normalt" skivstångspass med en liten StepUp del på slutet. BRa för mig, mina ben ahde dött av ordinarie intervaller insåg jag.
Proppat i mig proteiner nu, hoppas det lagar musklerna -försöker visualisera hur proteinerna lixom åker ut i benmusklerna och fixar..
Dom lama benen ska springa till jobbet och hem imorgon.
Önska mig lycka till det kan gå hur som. Typ kollektivtrafiken halvägs.
LÖpning tor till jobbet igår. GIck helt ok. Höll lägre tempo än vanligt så det tog 1,06 att springa 10,5km och nästan samma hem (9,3 km) NÄSTAN 20 km. Hade inte ork att köra "omvägen" hem för att få ut dom sista önskade km.
IDag är jag helt lam i benen, träningsvärken from hell i låren. Joggat några km för att kunna stretch ur.. Och imorgn blir det "alternativ" träning i form av ett spinnpass på 40min samt lite styrka. Överkropp och mage/rygg ffa i focus!
6km lätt löpning och lite hemmastyrka med gummibandet och kroppen som motvikt. Biceps curl, axellyft åt sidan, dips i trappan, armhävningar med "tucks" åt båda sidor planka, sidplanka, ng mer mag övning och axellyft rygglyft. Borde ha gått till gymmet men tiden rann iväg och grillen rann fram