• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • Tessou
    cosinus skrev 2013-11-24 14:20:10 följande:
    Hahaha, när jag väntade första barnet så var det en man som enbart pratade grekiska som fick gymägaren (också grek) att prata med mig och få mig att dyrt och heligt lova att inte göra benböj för han var helt säkert på att vattnet skulle gå och ungen födas då.

Jag var snäll och lovade, ben stod ändå inte på programmet :) Tror jag var i v 40+1 då så jag var hyggligt rund och den stackars mannen var helt förstörd, han hade aldrig sett en gravid kvinna träna förr :)
    Nämen oj, stackars gubbe..
    Wilowa skrev 2013-11-24 15:02:39 följande:
    Det vore väl det perfekta stället för dig att föda på...vila lite och sedan på igen.

Jo, men precis.. direkt efter förlossningen hoppar man upp på cykeln igen!

♥ ELIAS 090326 - BF 18/2-2014 ♥
  • MissKaos

Fy vet en tjej som instruerade veckan efter. Jsg väntar till efter efterkontroll med allt utom promenad.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Wilowa
    MissKaos skrev 2013-11-24 19:54:30 följande:
    Fy vet en tjej som instruerade veckan efter. Jsg väntar till efter efterkontroll med allt utom promenad.
    Förståndigt!
  • MissKaos

FULLT på vattengympan imorgon. Får bli ett gympass.

Ska slappa sen. Kolla Cityakuten.  

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Wilowa

Inatt kunde inte min dotter sova, så jag var vaken med henne tills efter tolv. Därefter sov jag fyra timmar i hennes säng och vaknade ledbruten vid fyra då jag staplade över till min säng. Det märktes idag när jag var på gymmet, kroppen var inte alls lika med som i vanliga fall. Jag höll nästan på att ge upp när jag hade några övningar kvar.

• MissKaos

Imorgon träning. Gym eller spinning det är frågan det.

Imorgon kommer även inredningen till klädkammaren! Underbart vet vad som gäller de närmsta dagarna mao!

• Tessou
    MissKaos skrev 2013-11-25 18:30:08 följande:
    Imorgon träning. Gym eller spinning det är frågan det.
    Imorgon kommer även inredningen till klädkammaren! Underbart vet vad som gäller de närmsta dagarna mao!
    Åh, jag vill också inreda.. men har (minst) ett rum för lite... Visa bilder sen!!
    ♥ ELIAS 090326 - BF 18/2-2014 ♥
  • MissKaos

Ok

Klädkammaren är nog inte så spännande. . Men vi har byggt om delat av ett vardagsrum. Så nu har vi tre sovrum ett ordentligt vardagsrum och ett litet krypin med kontorshörn..

Tessou skrev 2013-11-26 06:34:55 följande:
    Åh, jag vill också inreda.. men har (minst) ett rum för lite... Visa bilder sen!!

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!