• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • MissKaos

Jag är osocial under passet. Skiter i vad folk tycker och gör mitt ändå. .

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Wilowa

ander25k, du missade den värsta av de värsta...de som tränar i träningskläder som borde ha tvättats för x antal pass sedan. Jag värmde upp bredvid en sådan en dag och det var vidrigt! Jag byter bajsblöjor på jobbet utan problem, men då fick jag andas med öppen mun och vända mig bort från stinkbomben.

• MissKaos
    Wilowa skrev 2013-11-27 19:51:32 följande:
    ander25k, du missade den värsta av de värsta...de som tränar i träningskläder som borde ha tvättats för x antal pass sedan. Jag värmde upp bredvid en sådan en dag och det var vidrigt! Jag byter bajsblöjor på jobbet utan problem, men då fick jag andas med öppen mun och vända mig bort från stinkbomben.

....håller med!

Den sort som går runt i badtofflor är kul med..

Nu är klk klar! Lite småplock kvar. Sen är BÅDE barnkammaren OCH klädkammaren klara
    Kan ju lova att det var ett bra pass att riva gamla inredningen bära ut allt som fanns däri, skruva upp nya grejjer och lägga in allt igen.
    ..imorgon blir det tippen/
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

återbruket storhandling och ett gympass.

Dagens aktiviteter utlöste samandragningar (som har lagt sig efter vila) Preggofanten har en gräns. Tydligen.

• Wilowa
    MissKaos skrev 2013-11-27 20:05:09 följande:
    återbruket storhandling och ett gympass.

Dagens aktiviteter utlöste samandragningar (som har lagt sig efter vila) Preggofanten har en gräns. Tydligen.
    Synd att det var den typen av sammandragning som försvinner av vila...börjar ju bli dags för riktiga nu ju.
  • Wilowa
    MissKaos skrev 2013-11-27 20:04:16 följande:

....håller med!

Den sort som går runt i badtofflor är kul med..

Nu är klk klar! Lite småplock kvar. Sen är BÅDE barnkammaren OCH klädkammaren klara
    Kan ju lova att det var ett bra pass att riva gamla inredningen bära ut allt som fanns däri, skruva upp nya grejjer och lägga in allt igen.
    ..imorgon blir det tippen/
    Haha! Nån sån har jag inte sett än. Det trots att sjukgymnasterna i huset gör att variationen på de som tränar där är stor.
  • Maria1982

Blev ombedd av min massör att vila igår efter hans ganska omilda behandling. Det gjorde jag

Idag bokade jag in ett bodypump pass :/D

• Ronja 551

Att vara sjuk och vila... Ingen hit! Kroppen är sjuk o trött men samtidigt som en överladdad häst som vill röra på sig. Pest!

Eller vad tycker ni? Vad gör ni för att stå ut med vila när ni är sjuka??

sassitch.blogg.se - gå ner i vikt och leva roligt!
  • Maria1982
    Ronja 551 skrev 2013-11-29 22:57:51 följande:

Att vara sjuk och vila... Ingen hit! Kroppen är sjuk o trött men samtidigt som en överladdad häst som vill röra på sig. Pest!

Eller vad tycker ni? Vad gör ni för att stå ut med vila när ni är sjuka??

sassitch.blogg.se - gå ner i vikt och leva roligt!
    Tar en promenad så jag får luft Städar lite aggressivt..
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!