• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • MissKaos

Var uppe med blödning igår. INgen fl på G och dom hittade ingen källa till det. Mkt obehagligt. Har nu ont i magen, men konstant magont. Känns typ somefter en spiralinstättning. Vill inte åka in IGEN. Nästa gång får det vara med intervallsmärtor och bebis på G!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Tessou
    MissKaos skrev 2013-12-08 10:31:07 följande:
    Var uppe med blödning igår. INgen fl på G och dom hittade ingen källa till det. Mkt obehagligt. Har nu ont i magen, men konstant magont. Känns typ somefter en spiralinstättning. Vill inte åka in IGEN. Nästa gång får det vara med intervallsmärtor och bebis på G!
    Så tänker jag också... jag vill stanna hemma så länge det bara går! Nu vet jag hur det känns när det är dags, till skillnad från förra gången... Åkte dock bara in 1 gång, dagen innan, och då var det på G men inte tillräckligt. Har ni långt till förlossningen?
    ♥ ELIAS 090326 - BF 18/2-2014 ♥
  • MissKaos
    Tessou skrev 2013-12-08 10:33:29 följande:
    Så tänker jag också... jag vill stanna hemma så länge det bara går! Nu vet jag hur det känns när det är dags, till skillnad från förra gången... Åkte dock bara in 1 gång, dagen innan, och då var det på G men inte tillräckligt. Har ni långt till förlossningen?

5min eller så..

Jag har varit uppe ett par ggr pga sdr. Så typ 4 besök där under graviditeten?

Detta är inte fl ont det är ngt annat. Kanske dricka mkt vatten och duscha eller ngt. Suttit mkt still nu är inte van vid det.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Tessou
    MissKaos skrev 2013-12-08 10:36:12 följande:

5min eller så..

Detta är inte fl ont det är ngt annat. Kanske dricka mkt vatten och duscha eller ngt. Suttit mkt still nu är inte van vid det.
    Ok, vi har 1 timmes väg vi.. bra 100-väg dock med mycket olyckor! 
    ♥ ELIAS 090326 - BF 18/2-2014 ♥
  • Wilowa
    MissKaos skrev 2013-12-08 10:36:12 följande:

5min eller så..

Borde du inte ringa in och kolla med dem? Blödning och ont i magen låter som att det borde kollas upp. Lycka till!
  • Wilowa

Idag har jag varit på gymmet för första gången på nästan två veckor...skönt!

• Ronja 551

Kettlebells!!!!!!! Jag älskar det!!

Vad tycker ni andra? Jag har hört en del som tycker att det är bara dumt o stor skaderisk. Andra lovordar det... Ni?

sassitch.blogg.se - gå ner i vikt och leva roligt!
  • Scratchy
    Ronja 551 skrev 2013-12-09 23:23:48 följande:
    Kettlebells!!!!!!! Jag älskar det!!

Vad tycker ni andra? Jag har hört en del som tycker att det är bara dumt o stor skaderisk. Andra lovordar det... Ni?
    Aldrig testat. Är det bra som hemmaträning när man inte orkar gå till gymmet?
  • MissKaos

Jag var inne innan och kollade blödn.

Wilowa skrev 2013-12-08 11:06:55 följande:
    Borde du inte ringa in och kolla med dem? Blödning och ont i magen låter som att det borde kollas upp. Lycka till!

Nu på antenanthal. För Tul på bf+3. Har mental blackout och har bara suttit i soffan det sista. Känna som om graviditeten ska vara för alltid. Och hösten. Borse nog gå till gymmet.
  • Johan75
    MissKaos skrev 2013-12-10 08:55:06 följande:
    Jag var inne innan och kollade blödn.

Nu på antenanthal. För Tul på bf+3. Har mental blackout och har bara suttit i soffan det sista. Känna som om graviditeten ska vara för alltid. Och hösten. Borse nog gå till gymmet.
    Tycker du kan strunta i gymmet. Lyssna mer på kroppen och mindre på huvudet kanske? Kanske ta tillfället i akt och fokusera på lite mental träning - vad som komma skall, målbilder och sådant. Bara mina tankar.
    Behold, i come as a thief.
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!