• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • MissKaos

Gick en rejäl promenad med. Känns tyvärr i fötterna

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • kerforsgren

Efter mitt tränigspass med PT:en i måndags har jag fått träningsvärk i fötterna ?? Haha, det var verkligen något nytt... Gick en lite snabbare promenad nyss och visserligen försvinner "smärtan" efter ett tag, men det är lite smått obehagligt!

• MissKaos

Ta det försiktigt! //hon med hälsporre

kerforsgren skrev 2014-05-21 23:17:17 följande:
    Efter mitt tränigspass med PT:en i måndags har jag fått träningsvärk i fötterna ?? Haha, det var verkligen något nytt... Gick en lite snabbare promenad nyss och visserligen försvinner "smärtan" efter ett tag, men det är lite smått obehagligt!

Knäböj

marklyft

bröstpress

ryck

Planka m knäindrag på boll

och lite annat i samma stil trx övningar etc. Högt tempo 60min och tränigsvärken började kpmma i bilen hem..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Wilowa

Sitter och funderar på hur jag ska klara att träna i ett varmt hus efter en arbetsdag på en stekhet gård. Känner mig lätt överhettad redan.

• MissKaos

Min bebis blev pigg av bad i handfatet..

[quote=73291980][quotem-nick]Wilowa skrev 2014-05-22 17:16:02 följande:[/quote-nick]Sitter och funderar på hur jag ska klara att träna i ett varmt hus efter en arbetsdag på en stekhet gård. Känner mig lätt överhettad redan.[/quote]

• Wilowa
    MissKaos skrev 2014-05-22 19:13:02 följande:
    Min bebis blev pigg av bad i handfatet..
    [quote=73291980][quotem-nick]Wilowa skrev 2014-05-22 17:16:02 följande:[/quote-nick]Sitter och funderar på hur jag ska klara att träna i ett varmt hus efter en arbetsdag på en stekhet gård. Känner mig lätt överhettad redan.[/quote]
    Du tycker alltså att jag ska bada i handfatet? {#emotions_dlg.djavulsk} Det får bli träning imorgon istället, får nog leta reda på vår portabla ac först.
  • MissKaos

Testa? Gör nog familjen glad om inte annars

Wilowa skrev 2014-05-22 19:41:56 följande:
    Du tycker alltså att jag ska bada i handfatet? Det får bli träning imorgon istället, får nog leta reda på vår portabla ac först.

• Roxanan

Tränade kampsport igår med en PT och det var hur kul som helst. Mycket roligare än att lyfta vikter. Träningsvärken är inte nådig idag..

Göteborgare i hjärtat
  • Wilowa

Lägger ner detta med träning, är överkokt idag med. Får ta nya tag under helgen...

• Alvolina

Skulle bli väldigt glad om någon ville svara mig. Jag är en normal tjej, smal, men lider lite av min otränade kropp. Har lagt på mig något extra kg som jag skulle vilja bli av med också. Tränar ingenting idag. Min fråga är : Om jag löptränar 3 ggr i veckan, lite styrka på det och försöker tänka på vad jag äter. Kommer jag då att se resultat?

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!