• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • MissKaos

Samma här. Pain!! Min rumpa

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Gött!! Fick med äta mer pre grav. La till en hög mandlar i frukosten och då hände der grejer! Gick dock ner öite i vikt av det orkade köra hårdare så brände mer än jag la till. Så lam det gå!

k girl skrev 2014-06-18 15:56:33 följande:
    Haha, nej då! Gjorde bästa benpasset på länge i förrgår och kan knappt gå idag. Det var effektivt att höja kalorierna! Ikväll blir det axlar.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Firat med 7km löpning tuff Trail. Efter att ha dammsugit mm. Har träningsvärk i ändan än!

• Zia29

Åh, vad kul med en sån här tråd. Hoppar in här då:)

Löpning ett par km som uppvärmning och sen ett benpass som heter duga! Jäklar vad benen kändes som spaghetti efteråt. Varken vila eller semester i sommar då det närmar sig inryck för min del.

• EvaLi

Jag börjar ju komma upp i åldern men låter inte det stoppa mig, nähä!

Ser till att äta nyttigt och att motionera en timme om dagen! Har alltid varit intresserad av kost, redan innan det var populärt. Så självklart rekommenderar jag alla att fixa kosten!
  • kerforsgren

Jag har just gått ner under 90kg! Ca 10 kg lättare sedan jag började med mitt nya liv i januari, och 15 kg lättare från det som jag vägt som tyngst! Helt otroligt att jag tagit mig såhär långt! Bara fortsätta knata på och kyfta skrot - det ger verkligen resultat! ... 15 kg ... Shit alltså ;P åh lyckorus!

• K grrl

Härligt kerforsgren! Grattis! :)

Gjorde bröst och armar igår. Jag slutade på mammafitness för en dryg vecka sedan och tar mig vissa friheter med passen så att de inte ska ta så lång tid att genomföra. Är lite slappare med kosten också, men inte mycket.

Nu packar jag mitt hantelset för att kunna köra axlar när vi är bortresta. Har lämpliga vikter för just det men för allt annat börjar vikterna bli för lätta.

• Wilowa
    K grrl skrev 2014-06-22 08:30:35 följande:

Härligt kerforsgren! Grattis! :)

Gjorde bröst och armar igår. Jag slutade på mammafitness för en dryg vecka sedan och tar mig vissa friheter med passen så att de inte ska ta så lång tid att genomföra. Är lite slappare med kosten också, men inte mycket.

Nu packar jag mitt hantelset för att kunna köra axlar när vi är bortresta. Har lämpliga vikter för just det men för allt annat börjar vikterna bli för lätta.

Att hantlarna blir för lätta är ett problem när man tränar hemma. ???? Kan tipsa om xxl om ni har det i närheten (eller på nätet), de har en hel del som man har nytta av om man tränar hemma. ?
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!