• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppas 2012 skrev 2012-01-26 13:04:48 följande:
    Absolut inte, man ska fråga på allt man vill ha hjälp med!

Jag vill dock slå ett slag för att man ska ta deras testdagar med en nypa salt. Visst du vet att din mens är som en klocka men jag började ta test direkt efter mensen och det var tur jag gjorde det då jag trodde jag visste när min ÄL var Glad, sen kan det ju ändras såklart.

Men om jag hade varit dig hade jag börjat direkt efter mensen. Lycka till!
    tack :) jag ska banne mig prova det, har ju 28 stycken
  • Hallonbilar
    Nelliepop skrev 2012-01-26 13:08:56 följande:
    Hej tjejer!!!!

Nyss hemkommen från mitt vul... Det finns en bebis i min mage Hjärta Allt såg jätte bra ut... Är så lycklig... Kanske blir en sep bebis i alla fall... Glad

Lite hårda ord i tråden tycker jag.. Det är synd.. Alla i tråden är lika välkommna... Ogravida som gravida tycker jag... Hoppas vi alla kan forstätta i vuxna toner till varandra...     Tycker ingen ska lämna tråden pga av att man känner sig påhoppad... Vissa pratar man mera med,vissa bara lite.. Så är det..    
    GRATTIS!!!!!! {#emotions_dlg.flower}
  • Hallonbilar
    Langtarmassa skrev 2012-01-26 13:29:22 följande:
    Får inte jag lämna tråden, så får då FAN inte du! ;) Du måste ju vara här och hålla koll på mig nästa vecka när jag börjar testa hysteriskt :P
    *asg* klockrent :)
  • Hallonbilar

mina senaste 2 tester har visat vad jag tycker är gråa streck, samt att jag blöder mer nu, det är så konstigt vad man kan ställa till kroppen med symptom och liknande bara för man vill, blir ju så ledsen på skiten i bland :( enda jag har för mig är att de gråa är ju starkare än det ni trixade med i går (har tyvärr glömt vem som hjälpte mig) bifogar mitt senaste ...failtest om ngn vill trolla fram ett streck åt mig :) 

• Hallonbilar

åh, jag hoppas så!!!! fast jag är ju lite neg, blöder ju mer nu, fast har inte ont iaf, men har läst om att en del kan ju blöda som mens vid graviditet med, fast det känns liiiite långsökt.

• Hallonbilar
    Jess86 skrev 2012-01-26 14:06:58 följande:
    Hej tjejer! Tänkte kolla med er om ni vet hur dåligt det är med glidmedel? Vi använder durex play heat & det står att den inte innehåller nåt spermiedödande medel men den kanske kan skada på nåt annat sätt? Nån som har koll?
    jag har använt den mkt förr och faktiskt fått ett barn med den :P det är den röda va?
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-01-26 14:06:04 följande:
    ja... ja ser då en fin skugga... men kan int säga om de e spök.. e int såå bra på de :/
    räknar med att det är en spök men tack rara du som trixade åt mig, jag såg ju nu själv aqtt ngt är det där, spök eller inte, jag blev glad av det där strecket ändå.
  • Hallonbilar
    Visomvill skrev 2012-01-26 14:09:52 följande:
    Hej tjejer! Jag läser er tråd dagligen och gillar den verkligen! Är idag på BIM -1 om beräkningarna stämmer och tänkte ta ett test om ca 2 timmar. Känner inget men hoppas gör man ju :) Ni verkar ju duktiga på att tyda test iaf :)
    Välkommen hit {#emotions_dlg.flower} Vad spännande med ett nytt test :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester