• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

*edit* kunde inte heller citera :(

Nu går han runt och försöker se ut som en katt
  • Hallonbilar
    Skrutt 83 skrev 2011-12-28 10:04:01 följande:
    Goijra: när jag fick plus på bim-4 med CB blev det brett å fint men när det torkat smalnade det av och det syns fortfarande som ett smalt starkt streck så om det varit brett från början tror jag absolut det är riktigt. Håller tummarna!
    tack {#emotions_dlg.flower} väntar på mina nya test nu är det inte en spökis borde det iaf bli minst samma resultat om inte bättre idag :)

• Hallonbilar

jahopp, ej gravid på digitala och nya cb plusset visade..ja just det ingenting :(

• Hallonbilar
    Langtarmassa skrev 2012-01-24 14:52:02 följande:
    Nu lämnar jag denna grupp, verkar vara omöjligt att komma in i gemenskapen här.

Lycka till allesammans! :) 
    kan med känna så i bland, men ta inte åt dig så mycket, fast det är svårt, jag vet, vissa tjejer är ju vänner sen tråden började och även jag har haft svårt och märks inte direkt haha, men jag postar allt iaf mina bilder bär jag är osäker, och får allt svar fast jag som alla andra är tokivrig och blir lite ledsen när det bubblas på och man inte får svar, men då får man tjata lite <3 

• Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2012-01-24 15:10:54 följande:
    samma här.. ibland får man puffa på lite ,man ska inte ta illa upp
    ska själv lägga in bild senare hade jag tänkt, men tänkte passa på med en fråga först :)
    jag hade bim i går, normal 28 dagars cykel, har i en vecka haft mensvärk och grym molvärk över en vecka, fick i går ljusröd/brunaktig flytning, trodde det var mens på gång, i dag fortfarande ingen mens utan bara sparsamt med ljusrosa, behöver inget skydd, men toknegativa tester, hade en svag skugga i morse men ingen bild, ska testa igen senare, har missbrukat för mkt latte för till fället :)

ja till frågan då :)...är det tokkört när jag har symptom men inget plus? 
  • Hallonbilar
    Langtarmassa skrev 2012-01-24 15:26:37 följande:
    Nej inget ont emot er. Bara känner att det är svårt att komma in i gemenskapen här, aldrig någon som svarar på det jag skriver. :) Så då är det bara jobbigt att skriva när man inte får svar. :)
    det brukar funka bättre efter man sagt till med, ta inte illa upp bara, det skrivs ju så mkt här, sidvis och meter av text :)
    prova igen du, så funkar det nog bättre, lycka till! {#emotions_dlg.flower}
  • Hallonbilar

Nu tjatat jag med haha men tro det eller ej dessa 3 inlägg i dag jag gjort i tråden är...mitt femte inlägg öht i denna tråd :)

• Hallonbilar
    Zelmilainen skrev 2012-01-24 16:24:10 följande:
    nu blev sista bilden lite pixlig, vet ej varför, men iaf...
    tack , ja hoppet som sagt är ju det sista som överger en, men känns inte så lovande här
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester