• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-02-13 10:38:22 följande:
    men man ser ju tydligt ju 
    jag med
  • Hallonbilar
    Knasten83 skrev 2012-02-16 09:01:25 följande:
    Verkar inte som vi kommer ifrån det här taskiga i tråden..

Jag vill bara säga såhär:
    1. En som inte behövt kämpa/försökt en längre tid att bli gravid borde inte ens uttrycka sig om hur kroppen reagerar månad efter månad. Utan att va taskig, det är känslor ingen som inte varit där kan veta.

2. Att använda orden DAMP är att gå över styr, omoget och människan borde plugga upp ordförrådet.

3. Man kan va ärlig och rak och säga i princip vad som helst, skillnaden är HUR man säger det!

4. Här ska vi kunna öppna oss och fråga vad som helst utan att känna sig knäpp
  • Hallonbilar

Själv så har Jag köpt nya test, fattar inte varför ens, plussade ju svaaaagt redan på -8 efter det tokblankt, ngn sa att det kan ha varit misslyckad fästning, och innerst inne vet jag att jag inte är gravid, ändå är jag patetiskt desperat och helt fucked-up av att bli gravid känns det som :( Det om ngt gör mig jätteledsen, för jag blir skengravid VARJE månad!! :((

• Hallonbilar
    Knasten83 skrev 2012-02-16 09:08:37 följande:
    Hallonbilar: du är inte fucked-up!! Isf är vi alla det! ;)

Jag testade ju fast mensen kom, hehe!!
    skönt att höra faktiskt :) jag gör detsamma, tror jag har tur att vara en nu-är-jag-gravid-fast-kroppen-fattar-inte-och-tantjäveln-kommer-och-våldsgästar XD

gäller ju att vara positiv med, brukar rycka upp mig efter mensen slutat och jag får leta älsymptom :)
    måste fråga, visst tycker ni med att tiden mellan äl och mens är värst? 
  • Hallonbilar
    Knasten83 skrev 2012-02-16 09:13:32 följande:
    Hallon: ja den är så lååååång!!!! Avis på dem som har 10 dar lutealfas.
  • Hallonbilar
    Nelliepop skrev 2012-02-16 09:29:15 följande:
    Hur tror du det känns för oss som har barn med särskilda behov.? Att du använder ordet DAMP... DAMP är en skada..  De som har damp hur tror du de mår av att du går omkring o säger damp till alla??????? Du har gjort mig oerhört ledsen av de orden...
    även Jag har en son med särskilda behov, han har just...ja damp används väl inte längre?, men han blir kallad dampunge osv, han har asbergers/autism och ad/hd, tycker det är skamligt att vuxna kastar ur sig sådana skällsord!!!
  • Hallonbilar
    Virkad skrev 2012-02-16 09:24:54 följande:
    Hejsan testexperter. Tänkte kolla med er angående gravtest. I lördags plussade jag. (Äntligen). Dock är testen fortfarande svaga idag. Och min oro är extrem.

Någon som har plussat som kan svara på hur lång tid det tar innan testen blir starkare? Var på äl +8 i lördags. Men de borde ju vara starkare idag ändå...? Har ställt in mig på mf, men det finns ju ändå ett litet hopp där någonstans.

Så, någon av er som vet hur snabbt testen blir starkare?
    samma för mig, hoppas det tar sig för dig, konstigt att vi fick svaga plus på samma dag, men får du fortfarande synliga fast svaga test är det ju bra, mina försvann efter andra dagen och varit neg sen dess, håller tummarna!!!
  • Hallonbilar
    Nelliepop skrev 2012-02-16 09:34:50 följande:
    Ja jag blir förbannad när folk använder de orden... Min dotter har adhd och lindrig utvecklingstörning och nu på utredning för autism...

Fy säger jag för vuxna som använder dessa ord som skällsord...  
  • Hallonbilar
    Virkad skrev 2012-02-16 09:37:21 följande:
    Ja det är fortfarande svaga test. En pytteaning starkare än i lördags bara... Men känns faktiskt ganska kört. Borde ha ökat ordentligt om det var en bebis som växte till sig där inne.
    jo men du kan ju faktiskt vara en av dom som bara ökar halten var 3:e dag, det är ju fortfarande ganska tidigt väl? när är bim?
  • Hallonbilar
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-16 09:58:38 följande:
    WOW, vad hände här inne egentligen?
    Är det så här det går när hormonstinna kvinnor samlas och ska diskutera saker? ;-D 
    *fniss*
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester