• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hallonbilar skrev 2011-12-24 05:06:08 följande:
    maila mig, är vaken jag postar den åt dig
    um du kanske behöver min mailadress :) jag inboxar den
    Nu går han runt och försöker se ut som en katt
  • Hallonbilar

ledsen men jag måste gå, ska upp om 3 timmar, maila om du vill fixar jag det senare efter julfrukosten om inte ngn annan hinner före :)

• Hallonbilar

bim -2-3, det är helt kört nu va? bilden ör oredigerad inte för det spelar ngn roll, det är ju inget där eller?, trixa om ni orkar :)
  • Hallonbilar

även detta neg va? känns hopplöst faktiskt, ska eg ha bim den 29:onde men har ju alltid plussat tidigare, blir så jävla ledsen, varje månad samma sak testa testa testa :((((

• Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2011-12-27 08:33:01 följande:
    Gojira. trixade lite.Hoppas på ett starkare men KAN vara ett spök

tackar <3 är säkert spök men visst fan blir man gladare ändå? :( väntar på babytimes tester i morgon men ska fasen skaffa nya apo eller cb i dag :)
  • Hallonbilar
    alexander2011 skrev 2011-12-27 09:20:38 följande:
    bim+9 o negativt. hoppas mensen kommer snart men det förklarar inte hur jag mår. bm sa att det kan vara hormonerna efter förlossningen som spökar. aja bara o vänta men guuuuu sååå drygt!!!!!

gojira: tror det är spök. så fick jag med för några dagar sedan 
    jo visst var det spök, fick ju en sytråd på ett annat med samma dag men råkade radera det. Jag vet att det inte är tokkört än men börjar ju kännas som det, har ju trots allt 2 dagar kvar, varför kan man inte låta bli att vänta till efter bim?? :(
  • Hallonbilar

Grattis till alla plussare och alla fina Gravid dock,kan ju inte komma här och vara toknegativ helatiden <3

• Hallonbilar

jag blir tokig :(((( fick ju ett spök i går jag trodde jag raderat men hittat bifogar det, sen ett nytt till i dag vad är det för fel på mig egentligen? :(

gårdagens

dagens oredigerat.

dagens redigerad.

vad ser ni, tror ni? har på bim -1 nu , tack på förhand 
  • Hallonbilar

jo det kom i rätt tid men eftersom har det smalnat av och man får vinkla för att se att det inte endast är sytrådstunnt, mina babytimes ska ju vara på väg men vet ej om de kommer i dag, så gubben ska till apoteket för nya tester vid 11 tiden, Får se då, antar det är spökis men ovissheten är jobbig

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester