• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

hej tjejer :) har varit borta ett tag men tillbaks nu, hoppas alla har det bra, och grattis till alla plussare jag missat :)

slemmis, tycker mig se ngt svagt på sista men kan inte svära, håller tummarna iaf, och grattis till bröllopet! {#emotions_dlg.flower} 

• Hallonbilar

Nu kommer jag insmygandes igen :) äl+2, ta i trä.

Grattis alla plussare jag har missat ochhoppas ni alla har haft det bra sen sist vi tjatade :P 

• Hallonbilar
    Momtobee skrev 2012-02-11 07:03:05 följande:
    Hallonbilar: tycker mig se ngt där! När är BIM?
    är på....bim -8, så jag blev ju lite förvirrad nu
  • Hallonbilar
    Momtobee skrev 2012-02-11 13:06:41 följande:
    Hallonbilar: jag plussa på BIM - 7 nu.
    men vad häftigt!!! ska kolla senare i kväll, har alltid fått starkare på em/kväll jag :)
  • Hallonbilar

Stort grattis alla plussare förresten

Radioactiive skrev 2012-02-11 13:16:28 följande:

bim + 3

nån som ser nått?
    jag ser något där!
  • Hallonbilar

Alltså, jag blir knäpp, och så jäkla arg på min kropp! fick ju 2 streck på bim-8, gummsan trixade och på bilderna såg man ett rosa fint streck, man kunde även se otrixat, fast bättre på riktigt än på min bild, efter det har jag fått blankt sen dess, detta gör att jag tydligen tom hittar spök på testlagrets!...2 månader i rad tom, fasen vad ledsen man blir :(

• Hallonbilar
    Stella 78 skrev 2012-02-13 09:14:12 följande:
    Hallonbilar, kan vara så att ägget gjort ett fästningsförsök och då hunnit börja producera liiite hcg men att ägget släpper sen och därav blanka tester. Fick du plus ungefär lika många dagar efter äl båda gångerna? tror inte det vAr spök då! Jag har fått så 2 gånger också.då har jag fått svaga plus på trstlagrets stickor på 4 test för att dagarna efter bli blanka. Min fertilitetsläkare har förklarat att det är väldigt vanligt att ett befruktat ägg försöker fästa meninte lyckas. Hcg börjar produceras väldigt snabbt. Och det är därför vi testomaner som börjar testa på typ äl+5 upptäcker dessa svaga streck och tror det är spökstreck.
    låter ju logiskt, och jag antar att det är det enda negativa med att vara testmissbrukare då man bara blir ledsen :(
    haha är fortfarande desperat här, är ju på bim -6 så jag inbillar mig att det inte är kört, fast det borde ju vara det om det har lossnat. är glad att jag har min lilla bebis axel att fokusera på, ska skaffa en hane till honom i dag, och ja, haha hon heter axel, det är sonen som döpt honom :) bara för att jag kan tänker jag bifoga en bild på min bebis <3

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester