• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Var är slemmis, ngn som vet? sista jag hörde var bröllpsresan och det var väl längesen?

• Hallonbilar

Ja det var fasen superbilligt :) tycker du ska åka och ha det underbart, lär vara värt varenda öre

• Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-01-26 15:58:44 följande:
    från sthlm.. :P 
    vet man vart man ska kolla såå finns hur mycke som helst.. kan hitta ännu billigare men valt specificerat boende.. vill veta vart ja hamnar  :P

www.sistaminuten.se/

hehe joo visst var de.. dock lite trist åka sj såå ska locka me nån kompis eller gubben :P o tar ja me gubben kan man juh göra barn där också ;)

ja me!! fast tänkte juh va borta en vecka.. de behöver juh int hindra babyverkstan-.. :P kan åka direkt efter ÄL :P
    tänkte inte så långt som att ta med gubben :)) i vilket fall, låter det underbart, och som du sa, barn kan man göra överallt :P
  • Hallonbilar
    pricken89 skrev 2012-01-26 16:00:40 följande:
    Hej tjejer... Har så fruktansvärt ont i ländryggen att jag inte kan fokusera på något alla. Äter alvedon och ligger på vetekudde nonstop. Men det har inget med ev graviditet att göra eller??
    kan vara så :) när är bim? känner du ngt annat symptom?
  • Hallonbilar
    pricken89 skrev 2012-01-26 16:28:12 följande:
    Hallonbilar: bim är ungefär den 2a feb... Så en vecka kvar. Känns lite långsökt :/
    brukar känna sådär jag med om jag inte ser streck på typ al+8 haha, men det är faktiskt ytterst få som plussar så långt före som dig tex, en vecka före bim, så är finns ju hoppet, själv är jag ju efter bim och småblöder men först nu fått ngt grått typ, så man vet ju aldrig, och jag hade ju samma symptom som dig sen ungefär samma tid, men det är ju så olika det med, endel känner ju inget, uppdatera när du testar, spännande ju :)
  • Hallonbilar
    mammelie1891 skrev 2012-01-26 16:43:50 följande:
    Förlåt om jag tjatar men... jag känner mig inte gravid längre... det onda i brösten är helt borta, jag mår inte illa och är inte så trött längre... tog ett cb digital idag där det står gravid 2-3, jag är i v 4+6 ( BIM +4). Nån som har nå tankar eller uppmuntrande ord..?
    det är helt normalt att symptomen försvinner mellan varven, ingenting att oroa sig för, men klart man gör det ändå. allt är säkert bara bra med dig och bebisen, och du, det är inte tjat, det är helt normalt att oroa sig
  • Hallonbilar
    pricken89 skrev 2012-01-26 16:47:41 följande:
    Ja hallonbilar än lever ju hoppet inte så jag mena... Menade att långsökt att det vore därför jag har så j-vla ont :P
    oj haha jag missuppfattade visst liiite XD
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-01-26 17:01:54 följande:
    alla diskusioner är väl välkommna såålänge man försöker att int hoppa på eller såra nån annan?  vi pratar ju inte bara tester nån av oss?
    håller fullständigt med, klart man pratar om annat med
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester