• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-01-26 07:41:11 följande:
    Men gummsan, det blir kanske inte starkare för dig!? Har förstått det som att det är så väldigt olika hur starkt det visar.
    Jag tror det är så många här som fått mf och ma att vi fokuserar för mkt på om det är rätt eller fel där inne.
    Du har fått plus och är gravid, mer kan vi tyvärr inte styra över. Så länge du mår bra och inte blöder kraftigt eller vrider dig av smärta så utgå från att det är som det ska! Vill inte va dryg nu utan vill mest lugna dig ;)
  • Hallonbilar

då detta är en känslig tråd tycker jag vi ska bara ta det lungt med alla känslor som far omring, så onödigt att tjafsa, sak samma om man vill testa inte testa älta,glädjas, hoppas, undra, alla stör vi oss på ngt :) men i en sådan såpass känslig tråd kanske vi alla borde tänka lite innan vi postar ngt?
    tycker det är så ledsamt om ngn blir ledsen, vad som är jättelitet för mig tex kanske är en stor sak för någon annan, vad vet jag?

nu har jag pk-at klart för i dag och undrar hur gick det med vul:et, är så nyfiken :) 

• Hallonbilar
    Helenmedh skrev 2012-01-26 12:16:35 följande:
    Haha tack allihop ! Jag fick knepiga blickar av folk idag på vägen till jobbet. Glädjeskuttade och skrattade hela vägen samtidigt som jag utbrast till förbipasserande: är det inte en vacker dag så säg?
    Haha jag är knäpp
    Grattis {#emotions_dlg.flower}
  • Hallonbilar

Kan någon vara snäll och förklara det här med äl stickor för mig?
    hur ofta man tar dom och tider och så, trodde jag var haj på det här med min äl men tydligen inte :) 
    tänkte beställa från testlagret, tackar på förhand. 

• Hallonbilar

Nu är jag liiite tjatig då men, Jag har en cykel på 28 dagar, är som ett klockverk, när rekommenderas det att man börjar testa då? (beställde 28 äl+20 gravtest nyss :P)

• Hallonbilar
    Knasten83 skrev 2012-01-26 12:49:27 följande:
    Jag måste också säga ngt ang senaste diskussionen för jag hatar själv när folk tiger runt mig istället för att stötta.
    Gummsan är inte , enligt mig, knäppare än nån annan här inne.
    Lite okänsligt att skriva att hon borde bestämma sig för om hon vill ha barnet eller ej när hon, mot sin vilja, hamnat i en riktigt sorglig sits där MANNEN verkar ha ångrat sig för sent... Gravid och kluven med alla dessa hormoner, hon borde få fristad och testa så mkt hon vill.
    Jag ser detta som ett forum där vi kan va oss själva och erkänna att vi ibland kör på i överkant med dessa tester, det e BARA här vi kan va tokiga! ;)
    Jag ville bara peppa gummsan med att hon inte behöver oroa sig, sen fattar jag att man gör det ändå!

Hoppas snart ni finner en lösning på detta gummsan!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester