• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Virkad skrev 2012-02-16 10:19:27 följande:
    Bim borde vara idag typ. Men känns inte så positivt iom att jag fick plus i lördags redan, o dom fortfarande är svaga. Usch, ska ta ett cb nu med o kolla..
    håller tummarna!
  • Hallonbilar

på lördag, men jag plussade ju svagt redan -8, gummsan mixade (tror det var hon iaf, och man såg rosa streck) dagen efter tills nu har det ju varit tokblankt fram tills nu O-o

• Hallonbilar
    Hoppaspåenfjärde skrev 2012-02-17 06:04:03 följande:
    Grattis :)
    Kyss blir ju lite nojjig när man gått från plus till minus till plus :/
  • Hallonbilar
    NeLe skrev 2012-02-17 06:08:31 följande:
    hehe jaaaa! Grattiiiiiis
    TACK! Vågar fasen inte hoppas nästan XD har ju 17 test kvar :) inte kan det där vara spöke va?
  • Hallonbilar
    Cataleya skrev 2012-02-17 06:14:07 följande:
    Hoppas det blir starkare, du har ju några test kvar ;)
    {#emotions_dlg.flower} haha, ja, inte direkt att jag kommer sluta testa nu :)
  • Hallonbilar

Men är det inte konstigt att flera såg mitt plus -8 och jag sen fått neg tills nu, det bar ju 6 dagar sen.

i vilket fall är det ju en ökning mot det jag hade då, ser ju utan trix, och det är väl om än långsamt, något bra?
    vad jag vill se nu är väl starkare och starkare from nu antar jag :)

trodde aldrig jag skulle tvivla när jag själv såg utan trix, ändå gör jag det :) 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester