• mamma Linder

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

finskaflikkan skrev 2011-10-22 15:25:13 följande:
    Tog ett digitalt med veckomonitor... Stog Gravid 1-2veckor! Tjoho!
    Grattis!!

bebisvagga håller tummarna nu för oss att vi plussa denna gång jag har Äl omkring torsdag tror jag, testerna börjar bli starkareTungan ute
  • mamma Linder

Mariiaa skrev 2011-10-26 10:46:55 följande:
    Jag hade missfall mellan den 3 okt till den 16 okt. Då blödde jag konstant och fick konstaterat missfall av gynekolog. Men om jag ha räknat rätt lite bara hastigt så hade jag äl den 22, och de känns som om de är för tidigt att kunna se ifall man är gravid.. Men ja vet inte.. Testar väl igen om någon vecka.
    Låter lite konstigt om du hade mf 3-16/10 och äl 6 dgar efter och sen plussar 4 dagar senare?
    Tu har troligtvis HCG kvar i kroppen efter ditt mf, det kan stanna kavr i flera veckor efter. Pluss att det tarca 7 dagar för ägget att fästa och ytterligare någon dag innan man producerar hcg, vid en graviditet.
  • mamma Linder

Hej alla! grattis till plussen, följer denna sida och håller koll på er Flört
    Nu behöver jag hjälp. Håller på att Äl testa, ska ha äl  26/11 men började med BDG och RR denna månad efter sista mensen, och idag har jag ont i nedre magen och tetset såg ut så här, kan jag ha Äl redan? nästan en vecka innan för jag äter dessa preparat?
  • mamma Linder

Blomkruka jag ser också två sterck. grattis{#emotions_dlg.flower}
    Fick till det i går med gubben, han kom hem kl 22,30 och var jätte trött, men med lite massage och fjäsk gick det Tungan ute
    Gjorde ett äl test nu på middgen och det var ännu starkare, så det får bli att fjäska i kväll med då, för i morogn hobbar jag jouren så då kan vi tyvärr inte och sen får vi väl köra på torsdag för säkerhetskull Cool  

• mamma Linder

pumann: jag tar mina äl tester på sen em och kvällen då har man tydligast mest hormon, jag får starka streck ca 3 dagar i rad på mina tester, så jag har aldrig fått starkt första dagen och sen svagt nästa utan i snitt tre dagar starkt

• mamma Linder

Om jag fick starkt streck på äl testet måndag och tisdag, hade skit ont i äggstockar och magen på tisdagen, vi pippade båda dagarna. Idag var äl testet svagt så alltså är äl över. Men vilken av dagarna hade jag äl då ägget släppte tror ni? Har man ont innan, samma dag eller efter? Att ha sex i dag har ingen betydelse eller?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester