Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
bebisvagga håller tummarna nu för oss att vi plussa denna gång jag har Äl omkring torsdag tror jag, testerna börjar bli starkare
Timrasmus: jag ser ett svagt streck. Grattis!!!
Kram till bebisvagga
Tack, då¨är det bara attligga med benen i luften när mannen kommer hem
Blomkruka jag ser också två sterck. grattis
Fick till det i går med gubben, han kom hem kl 22,30 och var jätte trött, men med lite massage och fjäsk gick det
Gjorde ett äl test nu på middgen och det var ännu starkare, så det får bli att fjäska i kväll med då, för i morogn hobbar jag jouren så då kan vi tyvärr inte och sen får vi väl köra på torsdag för säkerhetskull
pumann: jag tar mina äl tester på sen em och kvällen då har man tydligast mest hormon, jag får starka streck ca 3 dagar i rad på mina tester, så jag har aldrig fått starkt första dagen och sen svagt nästa utan i snitt tre dagar starkt
Pumann du är på go väg, bara att ligga i
Om jag fick starkt streck på äl testet måndag och tisdag, hade skit ont i äggstockar och magen på tisdagen, vi pippade båda dagarna. Idag var äl testet svagt så alltså är äl över. Men vilken av dagarna hade jag äl då ägget släppte tror ni? Har man ont innan, samma dag eller efter? Att ha sex i dag har ingen betydelse eller?