• mamma Linder

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

När har du bim pumann??

en fråga till då. igår kl 13 fick jag starkt posetivt på äl stickan, idag är det svagare. har ägget släppt då? När borde jag ha äl och chans till att det blir befruktat?

• mamma Linder

Kanske ägget som fäster då efter som du har ont. jag fick ont på dag 6 och 7 när ägget fäste, sen slutade det i ma. och nu är vi på gång nr 6 efter det, fattar inte varför det inte tar sig, jag är väl för gamal dåTungan ute

• mamma Linder

Tjejer är det någon ide att pippa idag? hade starkt äl test i onsdags kl 13 vi pippade  i tisdags, gubben var sjuk igår så det blev inget. idag var äl testet knappt synbart. är det för sent nu?
    blir ju inte klok på atta dessa tider? ägget släpper 24-48 timmar efter starkt strek? men sen har jag läst att ägget lever 12 timmar också? hur räknar man ut då när man har äl?  

• mamma Linder

Oj här har det hänt grejer, vad många pluss på en gång grattis till gumsan hoppas gubben blir glad trots allt. Wiiii pumans och Jennie grattis!!!
    Själv är jag på Äl +6-7 och bim - 7
    Mår väldigt illa efter jag har ätit, tog ett test men helt blankt.

• mamma Linder

jag har ätet apriforce i två månader nu, det är bidrottninggele. har det samma funktion som borago?

• mamma Linder

apriforsen äter man en tablett innan sänggåend, det står att man ska ta på morgonen på burken, men den har bäst effekt på natten.

• mamma Linder

Har tänkt på en sak när man räknar äl och bim, när i från räknar ni? ex jag hade äl torsdag 19/1 när man sen ska räkna äl + räknar ni med äl dagen eller börjar man räkna dagen efter äl?
    så är jag på äl+6 eller +7? 

• mamma Linder

Diana p hur många dagar efter äl pluddase du om du fick plus på bim-6?

tråkigt swea, när har du bim?

Jag är sjukt illamående, började igår, men är bara på äl+6 och då har väl inte ägget fäst ens? då kan man väl inte känna va nåt?   

• mamma Linder

Herre Gud vilka påhopp, var snälla, Gumsan ska inte lämna oss dej har vi följt nu så länge. Gumsan stå på dej och behåll bebisen nu när du äntligen blivit gravid.
    Nellipops grattis till lilla livet,
    Sweas när är bim?
    Själv tog jag ett test på äl+7 negativt, förväntar mig ingen graviditet heller då vi inte prickade äl så bra, och varför skulle jag bli gravid som Bill det???

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester