• mamma Linder

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Alexander: har du varit och gjort vul och kollat, låter lite konstigt att det inte visar något om du är på Bim+9. så att det sitter rätt och inte är ett X? be att få göra hcg prov.

• mamma Linder

Krambjörn: jag fick posetivt på billiga tester men negativt på cb digitala och blev gravid. Det är bara att ligga i

• mamma Linder

Välkommen tillbaka Hallonbilar och grattis till plusset, klart du fixar att vara ensamstående mamma. det var jag med mitt första barn.

• mamma Linder

Kan nu inte starta en tråd för oss som har hängt i denna tråd och är gravida så kan vi följas år oavsett Bf datum.

• mamma Linder

Swea: jag hade ont i äggstockarna och det strama minsta lilla rörelse jag gjorde, inte skönt. Men livmodern växer väldigt i början i vissa perioder.
    Så ta det lugnt bebisen växer

• mamma Linder

Gummsan jag har heller inga symtom kvar, köpte ett angelsound så jag kan lyssna på bebisen, känns skönt att ha tills man börja känna sparkar

• mamma Linder

Måste fråga jag har köpt teststickor på tradera one step och kontrollstreket är jätte svagt är det fel på testen då? Sist jag körde äl och gravtest så blev kontrollstreket super starka som på era bilder här, men på dessa syns de knappt???

• mamma Linder

Ja det nedersta är också en sticka men den gick sönder. Men kontrollstreket ska väl vara starka?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester