• mamma Linder

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Herre gud vilken stämning det är Skrikandes
    Grattis lilla M till plusset.

Nu några frågor till er som vet Flört har läst ang sköldkörtel om man har för höga värden så blir man inte gravid??? när jag läser symtomen för det så har jag i stortsett alla Förvånad. kan man ringa vc och ta ett sånnt prov+ eller måste det finnas en anledning?

Fråga 2: om man inte alls har något Äl sekret/flytningar är det svårare att bli gravid då?     

• mamma Linder
    Nelliepop skrev 2012-01-05 19:31:49 följande:

Är det dax för en till =)=)=)=) Lycka till vännen...
    Nellipop du håller tyst på fb om detta va Flört jag har läst om dig med och era bravader. hur går det? blivit nåt
  • mamma Linder

En fråga till då ang tempning. kan man använda öron temp? när ska tempen stiga i förhållande till äl? och när ska den sjunka?

• mamma Linder

ett litet tips ang att läsa av svåra äl stickor. jag har köpt billiga stickor och ett paket cb digital. när jag tycker att jag får sås tarkt som det ska bli så tar jag ett digitalt och oftast visar det glad gubbe då, och då behöver man ju inte ta mer digitalt utan kan spara dom till nästa gång

• mamma Linder
    Nelliepop skrev 2012-01-12 12:29:00 följande:
    Jag ska snart iväg o köpa ett clerablue digitala... Nervös som attan...

Har ju 3 positiva test redan.. Men tror inte på dom....  

Håller tummarna för dig
  • mamma Linder
    barbarmama skrev 2012-01-14 16:13:50 följande:
    Jag beställer mina ifrån Tradera. Jag beställer 30 äl + 7 grav typ, från säljaren "Kblomberg". Kan verkligen rekommenderas!
    Beställer också frå den säljaren. Funkar kanon, snabb leverans
  • mamma Linder

Hej tjejer!
    bara en snabb sex Förvånad fråga? Idag fick jag glad gubbe på äl testet, vi sexade isöndag och igår, när är det bäst att fortsätta? räcker det med torsdag fredag? eller ska jag köra ikväll och torsdag?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester