• mamma Linder

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

gick inget bra denna gång heller Rynkar på näsan skulla vara i v 9+2 men fostret var i v 8 och han visste inte riktigt om han såg hjärtat eller om det var flimmer på skärmen. Fick lämna hcg och ska tillbaka på måndag och lämna nytt hcg för att se om det har stigit eller sjunkit.

• mamma Linder

Ringde gyn och jag hade ett hcg på 111000 är i v 8 el 9 . Bm skulle prata med dr om set var normalt och sen ringa tillbaka

• mamma Linder

ja läser man hcg tabeller på nätet så kan det stämma. men nu ringde bm och läkaren kunde inte säga om det skulle vara så högt utan jag skulle ta ett nytt på måndag för att jämföra???

• mamma Linder
    mammelie1891 skrev 2012-03-10 15:52:38 följande:
    Varning för snusk! Inte kan jag väl få äl nu när jag inte slutat blöda efter ma ännu?? Har såna flytningar mitt i allt blod (bygga broar flytningar som vissa kallar det). Men det ska väl inte vara möjligt?? Känner den klassiska äl-värken också.. Det är nästan 4 veckor sen jag började blöda... En annan sak... jag e sexsugen, men visst måste jag vänta tills jag slutar blöda?

Sex bör du avstå ett tag, det är stor infektions risk då det är ett öppet sår i livmodern där befruktningen satt.
    Vänta tills du är helt blödningsfri och varit på efterkontroll. 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester