• mamma Linder

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Pumann det blir nog full träff denna gång Tungan ute

Jag tillhör den som aldrig har Äl-sekret, hade starkt stereck på tisdag och vi pippade måndag och tisdag, i går var den bara svagt stereck så alltså är äl över, men idag fredag så fick jag flytningar och ont i brösten?????? man kan väl inte ha Äl igen? och ett Äl test kan det visa fel?   

• mamma Linder

Pumann, när har du bim? hade för miga att vi hade samma datum ungefär?

men jag behöver lite hjälp att räkna eftersom Äl kom tidigare för jag åt BDG.
    Jag hade mens 8/11 och skulle haft Äl 28/11 och Bim 9/12, har en lutealfas på 12 dagar och en cykel på 32 dagar.
    Men denna månad fick jag starkt streck på äl-testet redan 22/11. när har jag bim då? blir det 3/12?
    Är jag på Äl+6 eller Äl+7? och Bim -5 eller bim -6? 

• mamma Linder
    mammaaug skrev 2011-11-28 19:36:05 följande:

Är detta ett positivt gravtest eller mina ögon spelar mig ett spratt
    Jepp ser också två sterck med min dåliga syn Grattis!!
  • mamma Linder

var tvungen att ta ett test jag med är på bim-5 och Äl+7 kanske och inbillar att jag har ont i magen och brösten, men som sagt det var bara inbillning, vitare kan det inte bli

• mamma Linder

vad roligt med så många possetiva test
    Tog ett i morse negativt, men när jag kollade någon timme senare så var det ett supersvagt streck??? är på Bim-3 el -4
    Ska man tolka det som neg? eller kan man hoppas lite? Dum fråga egentligen, jag tar ett nytt i morgonCool  

• mamma Linder

Håller tummarna med spänning för Pumann och slemmis. Här har jag mens igen, fattar inte varför det inte tar sig för oss???
    Har ju också åldern lite emot mig är 39. men när man har blivit oplaneradt gravid med två av barnen och de andra två blev till på första försöket, så undrar man ju. Efter att ha försökt i nio månader blev jag gravid som då slutade med Ma och nu är vi inne på femte försöket efter Ma? Verkar helt hopplöst. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester