• mamma Linder

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

I dag fick jag starkare streck än kontrollstrecket  på äl-testet, alltså har jag äl i morgon eller? vi pippade i fredags och nu i morse, ska man köra i morgon och tisdag också för att vara säker? eller räcker det med varannan dags?

• mamma Linder

Gjorde ett äl test nu på kvällen och det var svagare igen, det i morse var starkt, när har jag äl då?

• mamma Linder

Detta måste väl ända vara posetivt äl test? när har jag äl då? vi pippade på fredag och söndag, räcker det mad vaannan dags eller ska mna köra på varje dag ett par dagar till?

• mamma Linder

tråkigt pumann men jag känner igen det, jag tjatar och mannen vill inte pippa. man känner ju så press för man vill ju inte missa äl.
    vi får se denna gång hur mycket han vill, får fjäska rejält Flört 

• mamma Linder

ja det är mycket starkar än kontrollstrecket, men då har jag äl i morogn då? det blir fjäsk och lockelse för fullt.

• mamma Linder

står lite i valet och kvalet när det är bäst att pippa, vi gjorde det i går morse, ska man vänta tills i morogn och köra då och på onsdag eller ska man köra i kväll och i morgon? får nog inte honom att göra det fyra dagar i streck Skäms
    Lyxproblem eller? 

• mamma Linder

Grrr karlslok ville inte i kväll-:(
    Fick superstarkt streck söndag fm och vi pippade fredag, söndag, måndag
    Tror ni det räcker

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester