• mamma Linder

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jag fick fyra falska pluss på cb för ett årsen, trodde verkligen jag var gravid men så var inte fallet. litar inte på dom alls.

pumann ta ett diigtalt istället. 

• mamma Linder

Måste lägga ut mina Äl tester, blir ju inte klok på det.
    Det översta är från måndag fm och det understa från i dag fm. När hade jag äl? idag har jag lite små ont i nedre magen.
    Vi pippade fredag, söndag, måndag. Är det någon ide att fortsätta?  
  • mamma Linder

ja jag får lura honom i säng när han kommer hem, det blev ju inget i går. Idag tycker jag att jag har lite ont i nedre regionerna.

• mamma Linder
    Hoppas 2012 skrev 2011-12-21 13:45:28 följande:
    När hade ni sex senast? Det kan ju vara så att ägget släpper idag...så kör ikväll en härlig omgång Tungan ute

vi sexade fredag, söndag, måndag och idag så nu hoppas jag att vi täckte upp det för denna gång{#emotions_dlg.djavulsk}
  • mamma Linder

Sjukt jävla besviken, rosa flytning på bim-1 Gråter
    Fattar inte vad felet är?
    Barn 1 jag var 19 år oplanerad
    Barn 2 jag var 24 år oplanerad
    Barn 3 jag var 28 år första försöket
    Barn 4 jag var 34 år första försöket

nu slutade med cerazette juni -10, blev gravid maj -11, Ma juni -11, skrapades augusti -11. Det är femte försöket efter Ma. Varför går det inte?????

• mamma Linder

Grattis Together till fint pluss

Här kom mensen punktligt denna månad med, så nya tag igen.

Pumman tråkingt men nu kör vi på igen, vi ligger ju ganska lika i tiden med äl och bim tror jag.   

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester