• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fidelis ad urnam skrev 2012-02-25 11:44:30 följande:
    Det skrivs så mycket här inne, så man missar lätt det som skrivs. 
    Skönt att höra att nidblödning är ovanligt, då jag inte har haft någon
    Jo mina bröstvårtor är sanslöst ömma, går knappt att stryka förbi dem med handen utan att det känns som att jag piercar dem :-O
    Jag har BIM samma datum som dig!  

hahaha :) jag känner ingeting i mina bröst, inte ett dugg. kommer inte ihåg när sist jag ahde ont i dom då jag var gravid. tror det var runt v 6 eller nått.
    trodde mensen skulle komma hela tiden. kändes ungefär såå o kunde inte ta av bh:n eller böja mig ner eller krama nån för satan vad ont jag hade då.
    det ända jag känner emllanåt nu är att det värker i livmoderstrakten  
  • alexander2011
    Hallonbilar skrev 2012-02-25 11:59:40 följande:
    så här ser ju mitt ut i dag helt neg. antar hcgt är ute då?

helt negativt tycker jag inte än att det är men så gott som snart
  • alexander2011

slemtorsk: ser tyvärr ingeting, kanske en skugga på den trixade bilden :S håller stenhårt för din del fortfarande

• alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-25 14:00:39 följande:
    nä precis som jag då  "kanske" en skugga på trixade bilden... nu har ju testet torkat så det syns inget överhuvudtaget......

NU då..äckelvarning.. var på toa nyss och då har jag väääärldens slemflytning.. nästan som ägglossningsflytning fast vit och inte fullt lika "trådig" och klistrig ... men det var liksom...MYCKET.. jag tog fram min kompis spegeln (jag vägrar pilla o gräva på livmodertappen o liknande) och det kom MASSOR och nästan hängde som en snorblobba ur mig....UUUURUK..  så har jag bara varit med om vid ägglossning och då är det ju inte så vitt........

Är det ett gravsymptom kanske

har varit samma för mig, blev äcklad häomdagen. kul att det är fler :) vi kan ju alltid hoppas
  • alexander2011
    angie91 skrev 2012-02-25 15:32:57 följande:
    hallon vi finns här när han kommer hem o du vet ju mitt nr om du behöver prata <3 
    bra att du håkller dig sysselsatt tror de e bra för dig!

haha du hade juh kissat färdigt på sticks??
    tycker mig ana en skugga ^^

alexander & hallon.... ni dödar int tråden.. ^^ de e jämt lugnt som tusan här på helger!

alexander ? vill du ha hjälp trixa dagens?

Mellans : grattis till plus med digitalt :) 

ja gärna. bilderna ligger lite längre bak i tråden
  • alexander2011

angie91 skrev 2012-02-25 15:47:14 följande:
    har du bild på bara de nya*?

• alexander2011

bjuder på några till..visst ser man nått svagt efter tiden eller ser jag i syne. kan det vara färgrester bredvid där sträcket ska vara? eller är det fuktsträck? vore väldigt konstigt om det skulle visa nått idag Förvånad
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-02-26 19:52:36 följande:
    Alex: vilken dag är du på? Jag har fått liknande ett antal ggr på testlagrets stickor.. Hoppas såklart det betyder kotte för dig! :))
    dag 27 men hade äl tror jag för 6- 7 dagar sedan
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester