• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Har skrivit här flera ggr men man känner sig såklart ändå bortglömd med tanke på att det skrivs så flitigt här! Har en 13 månaders och brukar läsa ikapp i badet när han sover lunch Flört

Är så nyfiken på er! Vilka är ni liksom? Ni (vi) skriver om vårat mest intima men vet inte så mycket om varandra Glad

Det jag undrar mest över är hur gamla ni är. Hur länge har ni försökt. Har ni barn sen innan. Vet att nåt liknande varit uppe men det var ett tag sen Glad Man väljer själv vad man vill dela med sig av såklart.

Jag är 26, sambon 29.Vi har varit tillsammans i 4 år och har en son på 13 månader som vi försökt skaffa syskon till i snart 4 månader.

• Jess86

Fasen vad kul att ni ville svara!! V79: Håller med om att CB var mycket bättre för några år sen! Fattar inte varför dom blivit så kassa, och dom borde veta om det och skämmas också!

• Jess86

Swea: Om inte dom testen brukar missvisa så är du ju gravid!!!!! Själv är jag misstänksam som fan. Vi hade ju bara sex fyra dagar innan positivt ÄL-test & två dagar efter men igår var jag hos en vän & kollade på mello & då fick jag molvärk i magen i tre omgångar. Och idag när jag körde hem så kände jag livmodern som när mina spottings startar så jag sa till sambon att nu kommer mina spottings. Men dom kom inte! Kissade och dom kom inte. Badade och dom kom inte. Men vad fan är oddsen liksom ;)

• Jess86

Mini: Är inte alls avis ;) Min sambo har varit vansinnigt bakis hela dagen ;)

• Jess86

Grattis Swea!!!!! Ska också testa idag, fortfarande inga spottings... Misstänksam som fan är jag!

• Jess86

Hej tjejer!
    Tog ett test igår 11 dagar efter positivt ÄL-test (ÄL+ 10/9?) 

Tyckte jag såg något svagt men kanske inte, någon som vill kolla eller trixa?
    Ska ta ett nytt imorrn om inte mensen kommer. Bilderna är tagna c:a 5 minuter efter testet gjordes.

• Jess86
    EQ85 skrev 2012-03-13 18:17:35 följande:
    Jag råder dig att köpa ett annat test. För CB är dyra och kan ge så kallade spökplus.
    Jag blev grundlurad förra månaden av CB.
    Annars vänta med nästa CB till BIMdagen iaf. För innan BIM kan de ge svaga plusliknande streck som kan vara svåra att tolka.
    Hoppas du får ett superfint plus på BIM

Jo, jag vet att CB är luriga. Testar imorrn igen om inte mina spottings kommit för då borde det synas om det är nåt Skrattande
    Men är det bara jag som ser något svagt och brett?  
  • Jess86

SPOTTINGS!!!! Känns OK ändå, försök fem kommer nämligen ske i Egypten :) Vi åker den 23:e och jag har förmodligen ägglossning i slutet av resan :) Och tack Mini för kommentaren om min presentationsbild igår :)

• Jess86

Nu jävlar har det brunnit i min skalle!!! Har mens nu & använder alltid tamponger även nattetid men tog min sista idag & vägrar köpa nya för jag ska fanimej bli på smällen nu på vår Egyptenresa!!! Så nu sitter jag här med en nattbinda som jag har från förlossningen med sonen för snart 14 månader sen. Femte gången gillt!!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester