• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fjantoline: rfsu ska du vänta mellan 5-30min så det va dumt att du slängde det..

• viochdu

Ungmamma: ja när ägget släpper har du ju ägglossning och då kan bli gravid.. Sa inte din BM det. Tyckte det va konstigt att du sa cysta för cystor är ju ingen bra sak så jag hoppas hon sa äggBLÅSA..

• viochdu

Pos. ältest nu ikväll. Skönt då kan jag slappna av och sluta testa.

Påfyllt för en kvart sen ;) fortsätter i morgon... Ha Ha

• viochdu

Lägger väl upp en bild på mitt ÄL-test. Räknar med ÄL i morgon senast. Så hade tänk och plussa på fars dag om 14 dgr... Wiiiieeeeeeeeeeeee Det SKA bli plus. Det BLIR plus. Så det så..

-Fjärde försöket- ÄL 30/10 -- BIM 13/11
  • viochdu

Devil mom: en klok kvinna skrev till mig igår att man ska tänka positivt. Så det BLIR PLUS!

• viochdu

Lovelii: digitala reagerar på andra hormoner oxå därav streck. Men blir inte starkare om man inte har HCG i sig. Tycker dom är rätt "normala" för att vara ett neg.test

• viochdu

Dasches: ser inte ett skvatt och då känns det ju knas att trixa med ett kort..

Sen BIM+26 kan du ju nu missat din ÄL och bara på en ny CyKEL..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester