Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Fy faaan rent ut sagt vad tiden gååår sakta :( vill iaf det ska bli söndag så jag kan slösa på ETT test iaf ;)
Fy faaan rent ut sagt vad tiden gååår sakta :( vill iaf det ska bli söndag så jag kan slösa på ETT test iaf ;)
Loppan: nä, brukat bara ha ont i några dagar men absolut inte mer än en vecka. Kanske tre dgr.
Loppan: det som har skilt sig mellan mina cyklar då jag plussat vs inte plussat är att de gångerna jag varit gravid kände jag hugg och stickningar från äl+7 och framåt och även att jag INTE hade ngn torrperiod utan vita flytningar fram till BIM. I vanliga fall har jag vita flytningar efter äl sen en torrperiod och sen vita flytningar precis innan mens. Och så brukar de flesta cyklarna se ut.
Syskondgs: jag har haft så ont en gång..
Jmlt: jag ser streck på de två understa. Men det är rfsu 50. Att du inte testar med mindre styrka.. .. Är det streck så borde det synas mer på ett CB eller annat test.
Lovelii: hur länge doppar du stickan. Tycker fet är vanligt med såna smala streck om man doppat för länge över 5 sek... Är drt brett i verkligheten? Fär det jag ser är ett smalt streck och det är tyvärr inte pos i mina ögon..
Ngn som kan precis efter ÄL och jar TL.s tester med LOTnr: 121018?
Fick hem min tester idag ! Har bojkotatt dom sen jag fick ett streck på äl+1-3 en gång men då va det ett "dåligt" lot nr. Idag va jag "TVUNGEN" att testa med ett för och se om det gav spök och mkt riktigt ett svagt svagt svagt streck dök upp..
Ngn som är på äl+1-5 som skulle vilka testa??
Mee90: men gud vilken skillnad. Garanterat plus hade jag sagt om du vista bilderna med plastbiten på! Jag hade tagit ett nytt
Mee90: vänta en timme och ta ett nytt... Är du grav så kommer det synas.
Lina: ser ngt svagt. Hoppas det blir starkare. Testa i morgon eller två dagar igen :)