Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Syskondax: jag skulle fortsätta testa samt även ha sex.
Syskondax: jag skulle fortsätta testa samt även ha sex.
Babylängtar: det där är ju plus... :)
Själv är man på ÄL+1(2) idag. Måtte det går snabbt till den 11/11. Har ju bestämt att jag SKA plussa på fars dag.. Ska ska ska ska ska
Loppan: jag VILL vänta till den 10/11 men VET ju att jag inte kommer hålla mig. Är säkert på testen redan på söndag..
Loppan: fullt möjligt att plussa så tidigt. Är du på äl+1 eller 2??
Jessa: äl+12 har de flesta ägg fäst så då borde HCG finnas i dig om du e gravid. Så testa på :) ultimata är ju givetvis att vänta till EFTER bim. Då många plus innan BIM tyvärr slutar upp i MF.. Men det är sånt man får vara förberedd på när man testar tidigt som vi gör här inne.
Loppan: hoppas vi BÅDA plussar. Haft mk sex?? ;)
Loppan: symptom äl+2 ??? Ja äl symptom har jag men GIVETVIS INTE grav symptom då det är omjöligt att känna nu. Bröstvårtorna ömmar ALLTID på mig EFTER äl..
Vi har haft sex tors fre lör sön och ska sexa idag med.
Hade pos äl test fre lör OCH sön morgon men tror det va gammalt LH i natturinen Så jag tror jag hade ÄL-släpp natten till söndagen...
Loppan: jaha på det viset men då är ju dom ömma brösten ett bra tecken :) nu jäklar ska det bli plus!
Johanna: jag är ett bra exempel på ur tidigt man kan plussa. Jag VET att jag va på äl+8 när jag plussade. Kom hem från Barcelona och sju dagar efter plussade jag. Ägget släppte när jag va i Barcelona och blev befruktat dagen efter när jag kom hem.