-
hade jag nån vecka efter äl oxå :S är på bim+5 idagGrodan74 skrev 2012-03-09 21:49:33 följande:Måste fråga var nyss på toa och då kom de som en äl flytning inte riktig genomskinlig ljusgul skulle jag nog säga jag hade bim mellan tisdag- torsdag denna vecka.. Kan det vara ett tecken på att tanten är på väg..
-
MrsC74 skrev 2012-03-09 21:56:31 följande:Nya testet igen Alexander eller dem från förut i dag ?
det är dom från idag -
från förmiddag/kväll
-
ja eller att mensen kan komma ist!!MrsC74 skrev 2012-03-09 22:09:49 följande:Alexander. Oki. Ser inget tyvärr. Hoppas du plussar snart.
-
hahaha, ja du hade ju bestämt det men men..nu är det inget testade förens mån-tis nån gång så nu kommer jag följa er andra ist o hålla mig lite i bakgrunden.
aldrig mer babytimes. skulle det ändå visa sig att jag är gravid då blir jag asså chockad för då har kroppen verkligen spökat för mig denna månaden!!
-
Tack allihopa för att ni har stått ut med allt mitt tjat o mina inlägg
Ni är verkligen guld värd. er kan man vända sig till när man inte har någon annan, mer än sambon då som börjar bli lite trött på testerna hahaaha
Jag komer hålla mig lite i bakgrunden o HOPPAS att få se andra plusa ist under dagarna.
Nu sover lillgrabben, ska sj ta mig en nypa luft med doggen och sen gosa ner mig o soffan med en chipsskål o skingra tankarna lite. -
kommer allt säga hej o peppa er andra emellanåt. sticker inte långt men håller mig i bakkgrundenMini Léonie skrev 2012-03-09 22:32:52 följande:Alex:
Det är därför vi finns här för varandra... Kommer kolla till dig emellanåt så håll dig inte för långt från tråden... Då ropar jag högt så du hör om det händer något viktigt
KRAM till dig, ät chips för mig med medans jag dricker nyponsoppa!!!
tack -
jag är 26 och sambon är 27. Vi har sart varit tillsammans i 7 år, förlovade i 6 år. hoppas på ett bröllop snart men det kostar hihi. Har en liten grabb på 6,5 månad och vi försöker med ett syskon tätt inpå. är inne på 4:e försöket (försökt sen sep-okt 2011) och prövar apiforce tabletter för att se om det kan hjölpa oss lite. använder ägglossningstickor.
-
jag gjorde det första gången jag var gravid , har även känt det denna gången men inte fått svar än på om jag är gravid eller inteHoppas 2012 skrev 2012-03-10 08:27:49 följande:Hej tjejer,
Ni som blivit / varit / är gravida, när kände ni blodsmak/järnsmak (om ni nu känt det)? -
jo knasen faktiskt men tyvärr har jag fått såå flera gånger, lurigt det där men ska hålla tummarna