• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

swea: tycker du ska ta ett gravtest. kan ju vara faktiskt så att du är gravid!! har du testlagrets hemma?

• alexander2011

ni diskuterar flytningar o så. har sååå ont i svanken idag o sen några dagar o massa flytningar, vattniga lixom. illamående i över en vecka nu skulle jag tippa på, huvudvärk o svullen.
    jag hoppas det är nått och att jag inte ska besöka bm för nått annat :S 

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-03-10 19:41:31 följande:
    alltså SKULLE jag blivit gravid så har jag ju ett par dagar till bim
  • alexander2011

och MENSVÄR det spänner o drar och hugger, ibland mer eller mindre så är det uppehåll o så kommer det igen o så kan det hålla på hela tiden. har haft så ett tag nu. kan inte mensen bara komma!!!

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-03-10 19:45:09 följande:
    håller ff tummarna =)

tack. är ju på bim+6 nu, känns hela tiden som mensen ska komma :S
  • alexander2011
    Grodan74 skrev 2012-03-10 20:45:05 följande:
    när jag sätter upp min gravtester mot en lampa så man typ lyser igenom dem så syns de e klart fint streck varför kommer de inte fram har varit så de sista 2 dagarna är det någon mera som fått så och sen har de kommit ett fint pluss eller är de sk spök??
    jag har fått så mentyvärr var det ingeting för mig. nu har jag fått svagt svagt så innan mina testlagrets stickor tog slut för flera dagar sedan så om det betyder någonting det vet jag på måndag :) jag hoppas det är nått för dig för annars skulle det vara konstigt om det syndes i lampan. TL brukar inte ge spök.
    syns det i verkligeheten oxå? utan att man håller dom mot lampan menar jag? 
  • alexander2011

blir så ledsen när det ska behöva vara tjafs mellan er här inne.

jag tycker att ärlighet är viktigt och att samtidigt kunna ge hopp och stöttning. sen ska man kunna fråga andra här inne om det är nått man är osäker på eller undrar över.

man måste kunna ta kritik och inte enbart hoppas på positiv reaktion i från alla. alla tycker inte samma och alla ser inte samma på testerna heller. men försök att inte ta åt er för mycket bara för att det savret ni hoppades på inte kom fram Hjärta

jag var redo på att få kritik ifrån nån iaf över mitt bombaderande med bilder,frågor osv.
    respektera varandra och andras känslor.

tycker ialla fall att ni tjejer är helt underbara och det är guldvärt att kunna få sån peppning, stöttning och uppmuntran utav er när det känns tungt emellanåt.

Hoppas mer o mer på att få ser fler plus även fast jag kanske inte är den bästa på att kommentera allas bilder så ser jag allt ändå Flört            

• alexander2011
    Grodan74 skrev 2012-03-10 20:53:34 följande:
    man skulle kanske kunnat ana något men de känns som man har de strecken inopererade i ögonen ser streck på allt snart..
    hahaha, vet precis hur det är. har du lagt in nån bild idag på hur de ser ut eller kan du slänga in en bild så kan jag se om jag ev ser nått :)
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-03-10 22:08:09 följande:
    vi skulle också ha barnvakt..men...tösen ringde och ville hem , hon brukar ääälska att vara hos mormor men hon har ju varit sjuk så , det blev ingen vidare mystid för oss idag =) men det blev lördagsgos med sessan ist =)

nåå...ska jag köpa ett test imorgon..eller avvakta tills efter bim???

och mini:jag tycker faktiskt du har blivit mjukare =) trevligare i sättet du skriver. så ..heja dig {#emotions_dlg.flower}

tycker du ska ta ett test. skadar inte iaf. du är ju på bim-4 imorgon :) håller tumamrna
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-03-11 19:00:32 följande:
    bim-4 =)

vad är det jag ser swea!!!GRATTIS :) det syns på bilden och om du inte ser det då vet jag inte vad. köp ett vanligt och ett digitalt. för det kan ev vara förtidigt med det digitala så att du inte tror att det inte är nått bara för att du får inte gravid och sen kanske plusar megastarkt dagste ta ett tarna efter...du måste ta ett test till!!!!IDAGSolig

själv kommer mina tester imorgon eftermiddag åh jag är grymt nervös.bim+7 idag 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester