Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
swea: tycker du ska ta ett gravtest. kan ju vara faktiskt så att du är gravid!! har du testlagrets hemma?
swea: tycker du ska ta ett gravtest. kan ju vara faktiskt så att du är gravid!! har du testlagrets hemma?
ni diskuterar flytningar o så. har sååå ont i svanken idag o sen några dagar o massa flytningar, vattniga lixom. illamående i över en vecka nu skulle jag tippa på, huvudvärk o svullen.
jag hoppas det är nått och att jag inte ska besöka bm för nått annat :S
och MENSVÄR det spänner o drar och hugger, ibland mer eller mindre så är det uppehåll o så kommer det igen o så kan det hålla på hela tiden. har haft så ett tag nu. kan inte mensen bara komma!!!
blir så ledsen när det ska behöva vara tjafs mellan er här inne.
jag tycker att ärlighet är viktigt och att samtidigt kunna ge hopp och stöttning. sen ska man kunna fråga andra här inne om det är nått man är osäker på eller undrar över.
man måste kunna ta kritik och inte enbart hoppas på positiv reaktion i från alla. alla tycker inte samma och alla ser inte samma på testerna heller. men försök att inte ta åt er för mycket bara för att det savret ni hoppades på inte kom fram
jag var redo på att få kritik ifrån nån iaf över mitt bombaderande med bilder,frågor osv.
respektera varandra och andras känslor.
tycker ialla fall att ni tjejer är helt underbara och det är guldvärt att kunna få sån peppning, stöttning och uppmuntran utav er när det känns tungt emellanåt.
Hoppas mer o mer på att få ser fler plus även fast jag kanske inte är den bästa på att kommentera allas bilder så ser jag allt ändå