• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

bim+5 idag :(

• alexander2011

ger asså snart upp- menvärk som satan emellanåt men om den ska komma varför kommer den inte. hellre det än att dagarna ska gå och att en hela tiden hoppas

• alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-03-09 14:07:42 följande:
    Alexander:
    Jag ser inget det borde verkligen blivit starkare nu. Brukar din mens att punktlig?

MrsC74:
    Uppdatera mig, visst har du en växande mage? Minns inte
    ja 30 dagar, iofs så har jag prövat apiforcen. den sköt upp min äl till dag 19-20 ist för dag 14 men jag ahr alltid 16 dagar mellan äl o mens.
    är på dag 38 idag 
  • alexander2011
    EQ85 skrev 2012-03-09 14:11:10 följande:
    Jag avskyr när folk säger detta till mig men det ligger ngt i det.
    När man testar och undrar, känner efter & analyserar. Kan man hindra mensen att köra igång.  
    ring annars en gyn o kolla om de tycker du ska kolla upp dig. Konstigt med svaga test som blir neg, sen svaga igen  
    hmm. jo kommer inte mensen nästa vecka så ska jag ring bm
  • alexander2011

ska slösa upp sista testet nu sen blir det inget förens måndag-tis. kommer inte mensen nästa vecka ringer jag bm

• alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-03-09 20:06:22 följande:
    Leonie: prova att ta nån tablett mot halsbränna och magkatarr. Magsaften är jättefrätande, därför det gör så ont. Jag tar alltid omeprazol, de brukar hjälpa mig!
    och novalucid det hjälpte mig, tog det varje dag
  • alexander2011

kan faktiskt se ett sträck på testet nu, såg svgt svgt innan oxå bara förbannat svårt o få med på bild :( lägger in en sen

Angie: snyggt!! 

• alexander2011

jo jag ser men har fått ett "utsmetat" sträck efter utgående tid förut men idag på 2 tester fastän väldigt väldigt svagt...kommer snart besök hit så jag lägger in bild senare. ska nana pojken först oxå. såå drygt en timme till kanske

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester