• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

theangel: ser nått väldigt väldigt svagt

turboliten:ser tyvärr ingeting 

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-03-11 23:17:33 följande:

vännen...tack..jag hoppas inte det är nåt lurt med testen ,då går jag under....ingen med morgonurin.ska springa ner till apoteket när jag vaknar...hoppas sååå

du skulle köpa ett digitalt imorgon va?? tror inte du behöver bekymmra dig så myckt ;)
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-03-11 23:22:42 följande:

tror du inte??? efter 9 mån blir man skeptisk=) japp digitalt imorgon, hoppas det visar något..jag tror inte på det..
    köp 1 digital o ett vanligt cb. visar cb imorgon och inte det digitala så kan det bero på att du har för låg halt än
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-03-11 23:26:35 följande:

ja jo...sjukt dyrt bara =) men det ordnar sig =) ska köpa ett av varje,men tänk om cb är blankt Skäms
    det tror jag inte att det kommer vara :) oroa dig inte..sov o köp testerna imorgon så ser vi :)
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-03-12 09:53:42 följande:
    TACK .. JAG BÖLAR !!!!!! herregud . måtte liten vilja stanna, kastade mina cigg nu
    go du är Solig kommer sj slänga ciggen om stickan visar + idag. uhh kommer bli rejäla humörsvängningar här hemma men vad gör man inte för det lilla knytet :) Jätte grattis jag sa ju att det kommer visa nått ju. stod det 1-2 veckor eller?
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-03-12 13:38:48 följande:
    Alex: testat idag?
    inte än
  • alexander2011

sitter o försöker hålla mig tills testerna har kommit, uhh har inte kissat sen imorses.

magen är JÄTTE svullen..ser ut som jag har lagt på mig ett x antal kg haha...är sjukt nervös inför att testa idag. har fördrivit tiden med storstädning,tvättning och att gå igenom 1000 tals kort för framkallning från datorn :) skönt att fått allt gjort. en får passa på medans pappan har pojken så jag får lite tid sj idag. OM jag plusar. ska jag hålla det hemligt för sambon tills söndag? på söndag fyller han o då kan han med sina paket få ett gravtest hihi.
    men iofs det är OM annars NYA tag direkt mensen har kommit igång  

• alexander2011

tagit testerna nu, ser ingeting än så länge...

• alexander2011

satans cp tester. nu på cb ser man en skarp pontur+ en halvmåne!! åhh vad trött jag blir. kommer iaf fortsätta testa. TL syns nada Gråter slänger in bilderna iaf så får ni hjälpa mig att analysera.

• alexander2011

ska bannemig bryta upp cb stickan!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester