• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ser ju nått men åhh vad ledsen jag blir...fannnn
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-03-12 15:46:47 följande:
    Alex:
    Jag är jätteledsen och säga det nu det syns svagt men det borde garanterat varit starkare nu om det varit något. Du ar ju haft samma svaga över 1 vecka
    Jag trodde verkligen att det var något. KRAMAR!!!

Gråterfattar verkligen inte, var som ett slag i ansiktet. trodde banne mig att det skulle synas nått nu, försöker iaf tänka positivt att sist plusade jag på bim+12 megasvagt.kan jag inte ha sån tur denna gången oxå? är på bim+8 idag. känner mig megagravid o så syns det inte. kommer fortsätta testa iaf tills mennsen kommer..
    känner mig verkligen jättebesviken 
  • alexander2011
    MrsC74 skrev 2012-03-12 15:45:11 följande:
    Tyvärr Alexander. De ser helt negativa ut.
    Hoppas mens eller plus dyker upp snart.
    mensen om inte annat för det ser inte så ljust ut med ett plus inom det närmaste nu aifGråter
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-03-12 15:51:34 följande:
    Alex:
    Jag kan också ana något men visst håller du med om att det borde blivit starkare?

ja, fan 5 dagar sen jag tog ett cb juh...ska ta med morgonurin imorgon sen ger jag nog ev upp
  • alexander2011
    piglettjejen skrev 2012-03-12 16:00:59 följande:
    Nån här som har haft mensliknande och ändå sedan plussat?

jag har haft det..första gången jag var gravid
  • alexander2011
    Meoow skrev 2012-03-12 16:29:25 följande:
    Alexander - Vad ledsen jag blir för din skull :( Sett dina svaga tester och hoppas och håller tummarna för dig varje dag... Men ge inte upp hoppet! Du testade ju som sagt pos väldig sent förra grav och det är kanske samma sak nu. Jag tror på att det snart är din tur :)

jag hoppas det. tog ett till nu då jag såg ett svagt sträck på TL när det hade torkat såå vi får se..testoman man är :(
  • alexander2011

du har äl ja, sex idag och imorgon är bäst :) lycka till

• alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2012-03-12 17:16:02 följande:
    Swea: stort grattis till ett fint GRAVID!! :)

Meow: vad skumt att testet blev sådär! Håller tummarna att du snart får ett positivt klart besked!

Alexander: ser absolut på det sista du la upp, utan trix å från mobilen!! Hoppas så!! Mitt första vart pos först efter tiden, inom tiden syntes det bara nåt vid genomlysning. Sen några timmar senare pos även inom tiden. Håller tummarna så!

Knasten: hoppas så på plus för dig! Tycker ditt såg lovande ut, mitt första blev pos först efter tiden inom tiden syntes bara nå svagt smalt, svårt att se om rosa el grått.

jag ser nått nu på båda..ska bli intressant o se hur testet visar imorgon bitti. ska förösöka att inte ha för höga förhoppningar men nått e det..svårt o se eftersom bilderna blir så kolosalt stora
  • alexander2011
    MrsC74 skrev 2012-03-12 17:20:32 följande:
    Alexander. Jag ser möjligtvis en skugga men inget som ser ut som ett positivt test.
    Kan du ha ägglossat senare.
    Tror 98% av alla kvinnor plussar på BIM. I annat fall så har man ägglossat senare än man tror. Har du koll på ÄL?
    jag fick positivt på dag 20 i cykeln ist för dag 14 denna månaden så jag hade äl (använder äl stickor) för 22 dagar sedan. sist jag plusade fick jag svagt plus på bim+12 o enligt uträkningen när jag var på vul så blev jag befruktad 2 dagar senare än vad äl testerna visade. dvs 48 timmar efter positivt utslag.
    får alltid äl på dag 14 annars 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester