• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Men visst har många fått inte gravid på det digitala samma dag som plus med TL. Men gravid är HON !

• viochdu

LOPPPAN: wiiiiiieeee fantastiskt ! Grattis.

Köp ett digitalt till sen kissa på söndag oh vips så har du världens bästa Fars Dag present !

• viochdu

Någon som beställt från TL den närmaste tiden?

Beställde igår och som brukar ju komma dagen efter men har inte fått ngt mail om att dom är skickade :/

Beställde ju därifrån för jag trodde dom INTE hade slut fortfarande eftersom jag fick ett lass förra veckan

• viochdu

Iia: ja det hände mig med förr förra veckan. Men fick som sagt testerna tillslut och därför trodde jag att dom fått in nya på lager nu.. Men faan då kommer jag ju inte ha några test idag.. Rööööv.

Är sjuk med så tänker inte åka in till apoteket..

• viochdu

Loppan: det är inte så att du har ett TL ÄL-test hemma och har lust att pinka på det?!?

• viochdu

Behöver inte hålla dig alls. Bara pinka! :) vill bara se hur starkt utslag du får. :)

Jag fick ju as starkt med billiga tester och vanligt streck med TL. Vill bara se hur ditt reagerar på ditt HCG du har i dig nu..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester