• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

:)

Så skön mållan . Trixmästarn! :)

Mini: jag är på ÄL+9 och jag gav verkligen upp idag trots testet. För i mina ögon är det så neg det bara kan bli. Det torkade kan jag knappt räkna. För idag har ju folk fått streck till höger och vänster på äl+7-8 etc etc och det kändes kört.. Men nu fick jag lite hopp.. Du om ngn hade väl koll på sin äl då..

• viochdu

Mini: troligtvis har du gjort så jag kan sova i natt. Förstår väl att du INTE kan säga att jag är gravid eller inte. Men allt kändes helt plötsligt bara lite bättre..

Tack för ikväll.... ❤(Ska vara ett hjärta där men iphoben verkar plocka bort det på appen) om du nu inte ser det..

• viochdu

Lilaemma: dumt och komma in här nu för jag läste ett inlägg om det idag.. Att det va en som haft så.. Men NÄÄÄ det är nog inte så vanligt emma. TYväärrr :(

• viochdu

Längtan: illamående innan mens näää men jg har inte mått illa när jag varit gravid heller. Och vad jag förstått är det ovanligt att redan må illa i v4 oxå. Men alla är ju olika..

• viochdu

Popcornplaya: ja jag tror många inte förstår det. "Typ vi fick låg risk men ändå fick vi ett sjukt barn"

Det betyder ju inte att dom gjort fel. Dom ger ju ett värde på tex 1 på 18 000. Då är det ju en sannolikhet att det är ett av de 18 000 som blir sjukt enligt "testet"

Eller att man får en hög risk på låt säga 1 på 200 och sen föda ett frisk barn. Det ör ju fortfarande på 1 av 200.
    Så får man ju tänka eller har jag fel?? V

• viochdu

Loppan: jag är här med men från mig får ni inget morgontest. Lyckandes inte övertala sambon.

Fast har ni tur så kommer det nya vid ett annars kommer jag nog krypa på väggarna här hemma. Risken finns att han har dom sin bil. Som är 8 mil härifrån!

Annars ska jag älska honom väldigt mkt när han kommer hem ikväll .

• viochdu

Mini: ja då har det ju gått fler timmar och lite lite mer hcg om det skulle bara en grav. Så tänker jag iaf.

Men magkänslan är inge bra... Jag va pos de andra gångerna men inte dom två senaste inkl denna..

Men nu skiter vi i mig och inväntar Loppan..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester