• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ulricazs bild som verkade försvinna i det andra inlägget... Gör väl ett nytt försök

-Fjärde försöket- ÄL 27-28/10 -- BIM 12/11
  • viochdu

Ulricaz: Är det ett nytt test eller är det samma test fast torkat?

• viochdu

Sticker i min ljumske i dag. Märkligt ställe. Men ja så är det. Kunde ju varit HÖGRE upp.

Mina vita-flytningar-före-mens har kommit idag med. :/

• viochdu
    ulricaz skrev 2012-11-07 16:06:33 följande:
    Det är nya test hela tiden, tycker mig ana att de blir lite starkare för varje gång.

Jag har räknat efter mina normala cykler och då är jag på äl+8. Men jag tog en halv kur pergo denna månaden så jag vet inte om äl kunde kommit lite tidigare, det känndes så.

Försökte bli gravid i nästan 3 år med min förra man och med nuvarande är jag inne på andra försöket..

Vet att det är helt onödigt att testa som en galning men kan inte låta bli... 
    Jag förstår dig. Men försök nu att vänta till i morgon. Är du gravid lär inte strecket försvinna. Men jag vet hur desperat man blir och har man börjat skymta ngt vill man se se se se se se.. Det blir som ett lyckorus att doppa den där stickan.

Men man ser ngt svagt iaf och om du säger att det har synts inna och är starkare nu så är det ju ett bra tecken!
  • viochdu

Jag har alltid vita flytningar några dagar innan mens.. Som sedan blir bruna eller rosa dagen innan.

Men nu sen några dagar tillbala har jag haft vitt segt slem ist. Men det är tydligen progrstronsalvan som gör det så.. Men nu börjat dom bli mer och mer vanliga..

• viochdu

Slemmis: samma humor som min man för det är alltid smulor i soffan efter mig.. Det är ständigt bullFITTAN eller standard repliken "hallå kexet här sitter du och smular.

Han kallar mig bitterfitta oxå men det hör ju inte hit. Kärt barn har många namn..

To ett tag innan jag googlat tillräckligt för att förstå att det va progestronet som gjorde jag hade såna flytningar. Men nu när dom börjar bli normala igen är ju inte det heller bra då progestronet troligtvis sjunker likamed noll gravid.

• viochdu

Juron: ältest kan indikera på mens oxå . Äl+9 fick jag fullt utslag. Testade med ett annat märke svaaagt.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester