• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tusen tack loppan. Hade säkert varit fullt utslag om det varit morgonurin.

Tror jag kommer få neg neg idag på mitt gravtest för mina äl test från TL är svaga..

Röv oxå

• viochdu

Fan skulle jag testa med ÄL-test för. Dom är till för ÄL inte för grav.

Min idiot.

Nä nä jag är inte bitter.

Men jag hatar känslan jag har. Ni vet. "nä jag är inte gravid" Vi kvinnor brukar verkligen känna sånt.

Fan skulle jag få starkt på billiga tester stickan igår för.? Skit mens. Skit test.

-Fjärde försöket- ÄL 27-28/10 -- BIM 12/11
  • viochdu

Loppans ÄL-test för den  nyfikne. Ej morgonurin.

Hade nog som sagt varit fullt utslag om det varit med morgonurinet Loppan fick plus med.
  • viochdu

HCS: ser inget och då kan jag tyvärr inte trixa det åt dig.

Hoppas du får ditt plus snart.

• viochdu

Inga test med posten idag. Från och med nu. INGET MER TESTLAGRET. är såå trött på dom. avbeställde även min förra order men den kom likt förbanna till mig. Har skickat FEM mail ang den ordern men inget svar. Jävla nötter rent utsagt.

Jag ser detta som ett tecken. Jag SKA INTE testa mer.

Nu inväntar jag BIM eller mens.

Är tydligen på dag 23 idag. Så mensen kan lika med komma på lördag insåg jag innan idag. har en cykel mellan 25-27 dagar.

• viochdu
    ulricaz skrev 2012-11-07 13:02:12 följande:

Frågar på nytt, någon som ser något eller vill trixa?

Grattis till alla som plussar :) 
    jag ser ju ngt svagt svagt där. Men det kan ju vara skuggor eller vad som . Provade att förstärka det lite. Men lyckades inte..

Har du testat att kolla det genom en lampa?? och se om du kan "förstärka" det på det sättet..??
  • viochdu

Ulricaz: Men i mina ögon är det neg iaf.

Men ser ju frågan vad du ser i verkligheten??

• viochdu
    TiAmo skrev 2012-11-07 13:23:47 följande:
    Jag väntar fortfarande på mina stavar från testlagret och de beställde jag 1 vecka innan BIM...nu är jag i v.8 imorrn. Så bra är de på att skicka ut nuförtiden...de har skickat ut extratester om 2 st för nån vecka sen, men ändå...har inte fått mina stavar. nu behöver jag ju inte testen, men det är själva grejen bara....
    Men jösses. Det är ju sjukt länge. Tycker det är så dåligt av dom. Känns på ngtvis som att dom försöker lura en att beställa med. Eftersom dom inte har någon information på deras sida att dom har slut på test eller att leverans kan dröja.

Jag hade tyckte det va okej om det stod så man visste och va beredd på det INNAN man beställde. Att då kan man välja själv att det är okej med sen leverans eller att man beställer från ett annat företag ist.

Dom förlorar bara kunder på det där viset. Dom har precis förlorat mig.

Billiga-Tester är fantastiska. Jag beställde i morse från dem istället. Fick orderbekräftelse direkt och en timme senare mail om att dom va skickade. Vet att jag har dom här i morgon. Det är GULD.

Det är synd bara att dom är så små och smala. På det viset är TL.s test betydligt bättre.

Jag är visst expert på att skriva noveller.
  • viochdu

På den bilden kunde jag se ngt svagt Ulricaz:

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester