TiAmo skrev 2012-11-07 13:23:47 följande:
Jag väntar fortfarande på mina stavar från testlagret och de beställde jag 1 vecka innan BIM...nu är jag i v.8 imorrn. Så bra är de på att skicka ut nuförtiden...de har skickat ut extratester om 2 st för nån vecka sen, men ändå...har inte fått mina stavar. nu behöver jag ju inte testen, men det är själva grejen bara....
Men jösses. Det är ju sjukt länge. Tycker det är så dåligt av dom. Känns på ngtvis som att dom försöker lura en att beställa med. Eftersom dom inte har någon information på deras sida att dom har slut på test eller att leverans kan dröja.
Jag hade tyckte det va okej om det stod så man visste och va beredd på det INNAN man beställde. Att då kan man välja själv att det är okej med sen leverans eller att man beställer från ett annat företag ist.
Dom förlorar bara kunder på det där viset. Dom har precis förlorat mig.
Billiga-Tester är fantastiska. Jag beställde i morse från dem istället. Fick orderbekräftelse direkt och en timme senare mail om att dom va skickade. Vet att jag har dom här i morgon. Det är GULD.
Det är synd bara att dom är så små och smala. På det viset är TL.s test betydligt bättre.
Jag är visst expert på att skriva noveller.