• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppas 2012 skrev 2012-01-26 08:33:21 följande:
    Godmorgon kompisar!

Är på dag 7 i cykeln och idag fick vi hög på CB monitor...spännande!
    Fick det ganska tidigt..
    nuppa nuppa nuppa!!!!!heja heja
  • sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-26 08:45:31 följande:
    Haha tack för pepp!
    Dock så vill man inte over-do it nu.
    Den kan visa upp till 5 dagars med hög innan statusen blir max, men får nog bli sex ikväll haha
    jaa,om inte annat så för skoj skull=)
  • sweasmamma
    LillaPluppen skrev 2012-01-26 08:46:41 följande:
    nope ser inget, men jag tycker vi ska sluta testa med CB här inne när vi är osäkra=) Jag tyckte alltid det syntes nånting när man plockade isär själv. Och när det torkat lite syns det ju alltid.

Du har inga andra tester hemma fortfarande för man har ju skymtat nåt innan? Men du är inte på BIM ännu eller?
    bim idag .... men känner mensvärk nu så den kommer nog när som helst 
  • sweasmamma

förstår vad du menar men som sagt ,alla här är ens vänner och det är vi som anförtror oss till varandra så jag förstår dom som gör det =)

• sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-01-26 09:02:13 följande:
    gummsan: håller med ovanstående. oroa dig inte, avvakta några dagar med att testa så lovar jag att det blir starkare. jag tycker den understa är lite lite starkare.

sweasmamma. jättesvårt att se med den mörka underlaget.kan du lägga nått ljusaren under testet?  
    har inte kvar det nu ...äh,man greppar halmstrån bara =)
  • sweasmamma

ja njeee..... tror jag får lägga av nu =) inväntar mensen sen ska jag äta borago och INTE testa såå tidigt nästa gång =)

• sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-01-26 09:08:17 följande:
    styrkekram Hjärta kommer inte mensen om några dagar.ta ett test då ist. det är lättare sagt än gjort. vet ju själv. en vill ju så gärna. tror inte det är nått denna gången för mig heller Obestämd
    du har ett par dagar kvar ! dont give up on hope=)

man blir såå nerslagen och tänker.."är det aldrig vår tur"??ledsen idag men det går över 
  • sweasmamma
    mammelie1891 skrev 2012-01-26 09:30:09 följande:
    Gummsan: mitt test var inte starkare på BIM +3 än på BIM-dagen. Kanske är det starkare idag på BIM +4 (v 4+6) men det vet jag inte, har inga tester kvar. Jag e ju gravid så nu ere slut testat. Du e oxå gravid, så nu ere slut nojat! Kram och grattis!!
    får jag fråga dig en sak =) hur är dina flytningar??
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester