• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vigillarmtb: jag önskar det vore så. Men det såg inte så bra ut i verkligheten.. Tyvärr.

• viochdu

Om det syns ngt på testet jag tar vid 24:00 så lägger jag upp det. Annars skriver jag bara att det blev neg..

• viochdu

Uch vill inte hem.. Vill inte få negativt. Kan vi inte bara spola fram tiden . Så man har passerat BIM och det är ny äl.

• viochdu

Cessan: jag har sett många spök tyvärr och eftersom det inte gått 5 min ens så har ju inte urinet passerat riktigt. Därmed fuktstreck.

Jag vill tänka pos. Jag önskar jag inte vore så här säker..

• viochdu

Cessan: ja man gör ju det. Nu är jag på vägs hem iaf. Ett plus till jul hade varit fint :)

• viochdu

Längtan: tack för din omtanke. Men det är inga fel på mina ögon ;) det är neg. Hur mkt jag än vill se ngt så är det heeelt vitt.

Tack flickor! :)

Va rätt inställd på detta. Nu inväntar vi mens och så kör vi. :)

• viochdu

Knasgullet: konstigt med rosa streck på CB. Det ska ju bli blått!

Vi har två tjejer som fått rosa streck på CB innan oxå. Den ena va neg den andra vet ci inte än.

• viochdu

Vigillarmtb: absoluuut. Idag känns allt som vanligt eller vad man ska säga. Mensen får gärna komma.. Känns inte så långt till nästa äl nu. Blöder bara i tre dagar oxå så det är skönt. Tack !

• viochdu

Mini: nästa gång , i början på decmeber DÅ ska jag ge dig ett fint test att sätta tänderna i. Det lovar jag.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester