• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini: testen är tagna mitt på dagen med tvåtimmars urin. Hade bråttom som faaan. Så vet inte om 5 min har gått :/ tog med testen till jobbet i fickan. Ja ni kan ju tänka er hur dom sug ut sen. Oläsliga!

Men jag tror tyvärr det är fuktstreck.

Men ska ändå ta ett nytt när jag kommer em från jobb . Med billiga tester. Fick ETT från TL idag .

• viochdu

Själv ser jag på alla bilder. Iaf från mobilen.

Men borde synts på billiga tester MEER om det varit ngt.

ÄL+11 idag :/

• viochdu

HCS: vill du göra mig en tjänst.. Bryt isär det och ta kort på det strecket som DU ser..

• viochdu

Vigillarmtb: jaha nu fattar jag . Att jag är mkt fertil?! Ja om det tagit sig denna gången så skulle jag nog hålla med.

Men är tyvärr 99% säker på att jag INTE är de och att det va fuktstreck!

Jag såg testen med mina ögon och nääää det va inga positiva test och 5 min hade inte ens gått. Så det känns rätt kört!!

• viochdu

Hcs: dom mäter 50. Man ska inte jämföra styrkan på två test. De är olika mkt färghalt idem..

• viochdu

Hcs: såg rosa ut! Mkt märkligt. Hade du redigerat det.. Annars så syntes ju ett streck! Vilken dag är du på?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester