• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ulricaz: vänta med dom digitala till bim. Bara slöseri på pengar speciellt om man knappt har ett synligt streck på stickorna.

Jag veeet man är otålig. Men vill du testa så testa bara morgon och kväll. Onödigt att teta flera ggr om dagen. Onödigt att testa innan BIN oxå. Men det är ju så vi gör och är här inne . Men att testa med några tinmars mellanrum ger inre så mkt skillnad speciellt inte innan bim.

Men vill du testa för att det känns "tryggare" så testa morgon ich kväll. Bara ett råd

• viochdu

Miis: jag ser. Ta ett nytt om nån dag så hoppas vi det blivit starkare .. Och att du inte blöder ngt mer

• viochdu

Komodia: har mailat dig två mail..

Ber om ursäkt för den ena bildens smutsiga bakgrund!

• viochdu

Ulricaz: tyvärr inget att se och inga tillförlitliga då jag hade såååå jäköa bråttom till jobbet.

Posten va skit sen så mötte posten och desperat som man är sprang jag in och pinkade. Väntade en stund tog kort oh sen åkte jag till jobbet . Alldeles föööör kort stubd

• viochdu

Childofsnow: har mailat ! Två mail blev det !

Som sagt inte mkt att hänga i julgranen..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester