• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Momtobee skrev 2012-04-27 21:49:16 följande:
    Ahhh... Jag är så sjukt trött!! När ska det vända egentligen???
    Jag var sjukt trött tills ca vecka 15-16 om jag minns rätt o sen blev jag superpigg men trött sen igen i slutet. det kan variera tröttheten asså. vet att det kan vara jättejobbigt emellanåt
  • alexander2011
    HelenFr skrev 2012-04-27 22:52:35 följande:
    starbaby: Tycker också att det ser helt äkta ut... :)

Alex: Jag ser absolut ett streck...  Tycker det är tydligt, men jag kanske börja se streck istället för spöken... 

asså det syns ju, ska bli spännande o se vad morgondagens tester visar
  • alexander2011

ok slänger in dagens tester 4 översta bilderna är från inom tiden och sen längst ner när de har torkat. De bilderna med två testlagret stickor är den nedersta från idag och översta från igår
  • alexander2011
    ellibelli skrev 2012-04-28 14:45:30 följande:

Alexander2011: jag tycker mig se på bilden längst ner. :)

Solig jag oxå, bara o hoppas att de blir starkare inom dagarna. är på bim+2 idag. har en digital hemma men den tar jag till nästa helg, fredag kanske tidigast om mensen inte kommer
    HelenFr skrev 2012-04-28 14:50:16 följande:
    Alex och Ellibelli: jag ser ett streck på era svaga men dock...
    väldigt svagt ja, ser på ellibellis oxå
  • alexander2011

lilleskutt: tror tyvärr det är spök, fick så häromdagen oxå. såhär såg det ut då
  • alexander2011
    ellibelli skrev 2012-04-28 14:57:06 följande:

jag håller tummarna för dig, allt jag orkar :) det här är första månaden vi testar, så hoppas man har den turen med sig :)
    åhhh :) tack jag ska hålla tummarna för er med :) för oss är det 6:e försöket
  • alexander2011

ser nån nått :( översta är ifrån igår kväll, mittersta i eftermiddag och ikväll längst ner inom tiden
  • alexander2011
    Starbaby skrev 2012-04-29 01:09:22 följande:
    Faaaan vad jag hatar detta test träsk med spökstreck och allt skit....nästa månad då JÄVLAR i min låda. Då blir det inga fler spökstreck eller falska plus. Skrikandes

nu vet inte jag hur din situation ahr sett ut eller så men jag förstår frustrationen över spöksträcken. har sj fått MASSOR o trodde i dec och jan att jag GARANTERAT var gravid med "sträcken" blev inte starkare o mensen kom så :( bara att ta nya tag o hoppas att det tar sig nästa gång ist
  • alexander2011

binegar: asså jag ser ju nått oxå men väldigt väldigt svagt, håller tumamrna för att det ska bli starkare

• alexander2011

sockerkringlan. men vad knepigt, asså jag ser ju nått

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester