• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Amazed skrev 2012-04-30 11:06:10 följande:
    Jag ser utan att behöva trixa bilderna :) Ser en skuggning på alla bilderna :)
    hade gettb nästan upp hoppet igår så får jag ett svagt svagt sträck på kvällens o nu detta. kanske kan det vara nått iaf
  • alexander2011

ingen som är duktig på att trixa? vill nån ge sig på mina bilder, snälla

• alexander2011

tack jenni83: vad tror du? asså det torkade ser man på men den från idag :S är ju inte direkt jämnt sträck :(

• alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-04-30 11:35:08 följande:
    Alex jag ser men det var ju jättelängesedan du började testa. Vilken dag är du på?

jag började testa tidigt är på dag 28 idag, brukar ha en cykel på 3 dagar men enligt testlagret hade jag äl tidigare dvs på dag 9 ist för dag 14 denna månaden :S men jag ahde mer äl känningar den 15:e än den 10:e så jag vet inte alls hur jag ligger till. äl stickorna tog ju slut
  • alexander2011
    Shandi skrev 2012-04-30 11:51:28 följande:
    Hur tillförlitliga är rfsus vanliga test egentligen? Om man testar någon dag innan bim?
    Fick neg på två rfsu, dock inte morgonkiss! och är nu över en vecka sen.. Nåt som aldrig händer?

Vågar inte testa igen för vill verkligen verkligen ha en böna där inne :(
    du kan nog testa nu om du fick negativt för en vecka sen så testade du på bim-8 då eller? då borde det ev synas nått nu
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-04-30 11:40:18 följande:
    Men de borde ökat. Ser som sagt men tycker det ser ut som det som syns när testen torkat...
    men om jag gärmför med den som jag tog för 3 dagar sen så är det starkare fast väldigt lite :( det torkade testet syns ett rosa tydligt sträck på i ljuset o det syns även ett i ljuset på dagens
  • alexander2011
    Niicesara skrev 2012-04-30 11:40:40 följande:
    Vägde mig idag för att se hur "mycket" jag hade gått upp sedan jag var på inskrivning.

Hade GÅTT NER 2 kilo.

Hur hände det? Har inte ändrat varken motion eller matvanor. Och har aldrig kräkt och så.
    Känner mig tvärtom mer hungrig än någonsin och äter när det passar mig. ;)

Har man högre ämnesomsättning när man är gravid? Kan barnet ta skada av det?

Har ju mycket övervikt och ska helst inte gå upp mer än 5 kg under graviditeten så det är ju bra om jag går ner istället. :D
    det är ingen fara, du äter ju. barnet tar det den behöver o det är mer du igentligen som tar skada av det. barnet får den näringen den behöver o du resterande. det är inget farligt att gå ner i början. det är många som har gjort det utan att barnet ahr tagit nån skada. så länge barnet växer som det ska.
    du ahr inte börjar mäta magen än vilket man börjar med i typ vecka 20. slappna av lite ;) 
  • alexander2011
    Shandi skrev 2012-04-30 11:57:16 följande:
    Ja alltså tidigare fick jag alltid mensen den 20 varje månad, dock har den nu på sistone kunnat dröjt mellan den 21 och 22, men jag testade den 20 denna månad och fick då inget plus alls.

Får våga mig på ett till test och hoppas hoppas!!

ja hoppas hoppas. ska du testa nu?
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-04-30 13:21:09 följande:
    Det är ju jättebra, menar bara att man blir blind när du testat så länge men jag håller med det syns svagt...
    GRATTIS tjejen...
    ja en annan blir oxå blind men det syns inte lika starkt som igår kväll på dagens när det har torkat, slänger in lite bilder sen kanske. gratta mig inte än. vill ha gravid 1-2 först på cb digital
  • alexander2011
    ellibelli skrev 2012-04-30 12:42:07 följande:
    alexander2011: jag ser bra på ditt dagens test.. tror på dig jag, hejja hejja :)

tack jag hoppas jag med, testoman som en annan är så ska jag at ett till test snart här. ska vänta lite till bara sen slänger jag in en bild
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester