• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Puffmajs skrev 2012-04-29 08:48:07 följande:
    tjejer! sexa en gång varje dag efter mensens slut. fram tills att ni är säkra på att ägglossningen är över :)
    jag och min sambo gjorde så och vi fick ju plus direkt på första försöket, då hade jag dessutom precis slutat med ppiller och hade nyligen haft "ppiller mens"
    så har vi gjort denna månaden o även många månader innan :(
  • alexander2011

ok bara att inse att det inte blir nått denna månaden heller.
    In på försök 7 ist då :(  bim+3 ska ivänta mensen :(
  • alexander2011

tog ett test på kvällen o jag fattar nada. bjuder på det och det testet som jag tog för nån dag sedan, jämför. syns det inte nåt gahhh eller ser jag i syne. kan nån trixa kanske??? den ensamna är från ikväll och översta från iförrgår?
  • alexander2011

men jag fattar inte tack binegar asså jag såg inte i syne :)

• alexander2011
    Binegar skrev 2012-04-29 22:27:52 följande:
    ne det tror jag inte du gör :) har du passerat BIM?

ja 3 dagar sist plusade jag på bim+12
  • alexander2011
    Amazed skrev 2012-04-29 22:36:42 följande:
    På tredje bilden syns det ju riktigt väl tycker jag.. :)
  • alexander2011
    Binegar skrev 2012-04-29 22:50:40 följande:
    oj, inte förrän BIM-12? :O inte ens en antydan till streck?
    hade du några symptom innan du fick det där sena plusset?
    jo stickningar i underlivet, svårt o förklara, och mensvärk..men jag känner ingenting nu så :( testade med ett cb digital på bim+4 som var negativt testade sen på bim+7 negativt sen bim+12 mega svagt på testlagrets
  • alexander2011
    Binegar skrev 2012-04-29 23:03:47 följande:
    oj! hade jag fått negativt så långt efter biim hade jag aldrig testat mer utan väntat in mensen :O
    det gjorde jag oxå men tog ett mest lute för skojs skulle för mensen brukade inte vara så sen annars
  • alexander2011
    Binegar skrev 2012-04-29 23:07:35 följande:
    och så blev det positivt :O vad häftigt :D hur reagerar man då?

då är du låghormonare eller?

vet inte jag blev chockad, sambon oxå, tog ett tag innan man fatade det men så klart var vi överlyckliga :)
  • alexander2011

vill nån trixa, snälla

snälla ni ser ni nått på dagens. taget inom tiden. slänger in gårkvällens oxå. bim+4
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester