• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

angie... skickar en cyber-kram och stor tröst..

• sweasmamma
    EllenNoone skrev 2012-01-27 09:28:44 följande:
    KRAAAM till er som har det jobbigt!!! Och er andra mä! Goa tjejer alla ju!

Jag har inte tagit nåt test idag, men lyckades fota min lilla stegring
    Översta är från igårkväll kl 22.30 och det näst översta från lunch igår.
    Jag vägrar tveka det minsta.
    Jag är gravid ♥
    ska testa med digitalt om ett par dagar, mest bara för att få se det i text  

(har ett par graviditetstest kvar om nån vill ha, inboxa mig "först till kvarn"...)

när bim?
  • sweasmamma
    EllenNoone skrev 2012-01-27 09:33:33 följande:
    swea:
    enligt monitorn skulle mensen kommit i förrgår och den brukar ha fel med en dag hit eller dit... så den borde vara passerad... fast man vet ju aldrig med kroppen  
    tycker dock att jag har så pass med symptom nu att jag känner mig lite lugnare än för en vecka sen ...  

nelliepop:
    tack!!  
    stort grattis!!!!!! 

jag är på bim+1,har testat med sticka jag fått av gummsan,vet inte hur mkt dom mäter men blankt !!! vet inte om jag vågar köpa digitalt...tror jag testar dig imorgon om mensen inte kommit 
  • sweasmamma
    EllenNoone skrev 2012-01-27 09:42:05 följande:
    Sweasmamma:
    jag håller tummarna stenhårt och hoppas att stickorna fått frost eller nåt   
    tack !!!! ja hoppet är det sista som lämnar,konstigt OM jag skulle vara gravid och inget visar liksom.....ja men vi får se 
  • sweasmamma
    yessan skrev 2012-01-27 09:44:34 följande:

Undrar oxå över mitt test.. Håller på med ivf, så är på ruvardag 7. så väldigt tidigt att testa, men tycker ändå att jag ser en skymt av ett ljust streck? =)

GRATTIS=) syns!!!
  • sweasmamma

alltså rökare har ju sämre slemhinnor så visst är det bra att sluta röka,dock bra att sluta i vilket fall men ..sååå svårt ju ..grrrr

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester