• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Louise1981 skrev 2012-01-28 08:46:20 följande:
    Morgonens test!

SNYGGT!!!!
  • sweasmamma
    Soffiie skrev 2012-01-28 08:57:37 följande:
    Näääää vad tråkigt gumman *kram*
    tack ! Jag är förkrossad....IGEN !!!!
  • sweasmamma
    mamma Linder skrev 2012-01-28 09:03:02 följande:
    Sweas kramar till dig
    Tog ett RFSU test i morse super svagt på bim-4 lägger in bild i em när jag kommer hem.
    håller tummar och tår!!!!

tack för kramen,den behövdes=) MEN jag tar nog en paus nu på ca 5-6 månader! troooor jag =) detta har tagit sååå mkt av vår tid och energi,dottern förtjänar mer uppmärksamhet än så =) 
  • sweasmamma

då ska vi se.....

jennie: jag säger som vanligt grattis =)

mamma linder : va roooligt ,grattis!!!

TILL ER ANDRA SOM PLUSSAT !!!! STORT GRATTIS !!

mensen kom ju igår morse,jag blöder inte mkt men jag blöder! Började igår att äta borago så kör fram till äl och hoppas det tar sig ! jag skulle aldrig lämna tråden =) bara ta en paus från babymaking =) men det kommer ju inte gå!!

Men vi kör på med borago och se hur det ter sig ! 

• sweasmamma

2:a blödningsdagen,mår sjukt illa,känner mig full i magen och såå ont i svanken ,haft en v nu sen liksom..svider det i livmodern!!

• sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-29 11:29:21 följande:
    okej.. tjejer..analysera detta då....

fem tester.. nerifrån och upp...

dagens test morgon (inte många timmars sömn och myyycket att dricka i går kväll bim-6 (eller -7)

gårdagens eftermiddagstest är tvåa underifrån....hållt mig.. typ 4 timmar

i mitten är gårdagens morgontest...

Över det är förrgårs kvällstest.. var nog inte många timmars hållning före

och överst är förrgårs morgontest........

En liten fråga... ser ni vad jag ser??? Jag tänker inte säga vad jag ser eller var.... men något ser jag...

ser tydligt på 3:e testet 
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-01-29 10:38:10 följande:
    Kan jag lita på det nu?

Nele mardrömmar e vanliga, hade mkt mardrömmar då jag väntade båda barnen, om missfall, otrohet, att sambon lämnar mig osv inte kul men

Sweasmamma: Uscha för mensen =( de där borago verkar ju funka, ät också bisolvon 3 tabletter dagligen 2 gr tidigare har det funkat på mig =) de e slemlösande, dom säger även att mannen ska äta så =)
    ja jag får köra på det också.. maken va dock mkt misstänksam och sa" jag äter och dricker inget sånt,jag bara levererar" =) ha ha,försökte förklara för honom att det är hostmedicin men ha va lite försiktig där =) men vi ska iaf köra borago och ev bisolvon också så... hålla tummarna=)
  • sweasmamma
    sweasmamma skrev 2012-01-29 13:29:16 följande:
    ja jag får köra på det också.. maken va dock mkt misstänksam och sa" jag äter och dricker inget sånt,jag bara levererar" =) ha ha,försökte förklara för honom att det är hostmedicin men ha va lite försiktig där =) men vi ska iaf köra borago och ev bisolvon också så... hålla tummarna=)
    OCH skulle det funka blir bf runt 22 okt,dotter va beräknad till 25 okt =)
  • sweasmamma
    popcornplaya skrev 2012-01-29 13:31:55 följande:
    Swea: här hemma får mannen bara göra som jag vill ;) igår fick han sitta naken hela kvällen och lufta paketet så simmarna skulle vara svalkade och pigga sen ;) hehe
    HA HA HA HA HA.....
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester