-
snälla försök ta det lugnt !!!! när jag väntade dottern fick jag gravid på testet och testade inte mer . 1 test bara!!! sen hos bm, skulle det vara ett x då kommer du känna det jag lovar !!!!!Helenmedh skrev 2012-01-27 12:21:14 följande:Men det har ju stegrat från bim-5 till bim-4? Åh detta är nästan värre än att vänta på att bli gravid, fick reda på att en vän opades igår för X.. Fick ta bort äggledaren och allt.. Så nu är man nojjig..
-
ja alltså båda testen har ju smala streck men rätt färg så testa nyttMumlan29 skrev 2012-01-27 12:17:14 följande:Shit vilken konstig färg det har?!
Hmm, blir att ta ett nytt test imrn för att se om det syns bättre?! Förstår bara inte hur det kan synas så svagt om det verkligen e nåt?
Med tanke på att jag mera trodde att ÄL testet skulle börja visar starkare... -
hmm ja alltså den va STENHÅRD för 2 dagar sen och man kände hålet lätt!! nu är den längre upp och som sagt hålet sitter på sidan så svårt att känna,fast men INTE hård som den brukar ... brukar även få spottings men inget änsassa87 skrev 2012-01-27 12:28:43 följande:hej tänkte bara visa dig lite om tappen.
Före Ägglossning är Livmodertappen
Stängd knappt öppen alls!
Hård som nästippen
Lågt placerad i slidan
Torr, ev lite fuktig
Kan vara lite bakåtvänd
Rosaröd i färgen!?
Någon dag före & under ägglossningen är livmodertappen
Öppen (finns dom som får in lillfingret)
Mjuk som läpparna
Högt placerad i slidan
Väldigt hal /våt pga av cervix slem
Centrerad i slidan
Rosaröd i färgen
Efter ägglossningen är livmodertappen
Stängd genpluggat av slempropp
Hård som nästippen
Lågt placerad i slidan
Torr eller lite fuktig
Kan vara lite bakåtvänd
Rosaröd i färgen
Lite före och under menstruationen är livmodertappen
Öppen för att släppa ut mens
hård som nästippen
lågt placerad i slidan
Fuktig pga. blodet
Kan vara lite bakåtvänd
Rosaröd men skymt av blodet!
Vid Graviditet är livmodertappen
Helt stängd till någon dag före födseln och helt tätt pg av slemproppen
Torr lite fuktigt lite olika från person till person!
Lågt placerad kan vara bakåtvänd
blålila i färgen
Den ska vara mjuk, som läpparna
-
ungefär som min..nästanHelenmedh skrev 2012-01-27 12:39:07 följande:var precis och kände efter på min.. Min är inte helt stängd (kan bero på att jag fött barn tidigare)
Min är inte torr (har aldrig haft så mycket flytningar som nu)
Min sitter ganska högt upp, är halvt bakåtvänd
Min är hård.. -
det kan man ta när man passerat bimEmmastoffe skrev 2012-01-27 12:33:30 följande:Varför inte bara köpa ett digitalt clear blue test och få det svart på vitt??
-
serGummsan skrev 2012-01-27 13:00:17 följande:
-
ja men det kan också ge utslag av menssasa88 skrev 2012-01-27 13:36:09 följande:en fråga kan en älsticka ge utslag på graviditet om man inte ska ha äl i samband med att man testar?
-
halva dagen gått och ingen mens i sikte här heller!!
-
nope not yetKnasten83 skrev 2012-01-27 13:56:23 följande:Swea: hejja hejja, ingen mens än
-
är mkt vanligt vid graviditet MEN jag har haft det annars ocksålinnnea skrev 2012-01-27 14:09:54 följande:Hej :) tänkte höra med er om ni har någon erfarenhet av sendrag i livmodern när man reser sig, hostar och sånt. Kan det vara PMS?