• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-01-26 12:41:28 följande:
     Menscykel på 28 dagar (en sk "normalcykel")
      28-16=12 och 28-12=16 innebär att ÄL antagligen inträffar mellan dag 12 och   16.alltå dag 12-16 dagar INNAN nästa mens,börja testa dag 8 efter första blödningsdagen 
  • sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-01-26 12:42:17 följande:
    Tackar {#emotions_dlg.flower} , älskar den här tråden, ingen fråga är för dum :)
    aldrig!!! =) säg till om du undrar nåt mer
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-01-26 12:44:17 följande:
    Swea: jag ser tyvärr inget på testet.. :( hoppas du antingen får mens eller plus snart så du kan köra vidare!

Ang tappen känner jag på den dagligen. Den lever sitt egna liv verkar det som, iblan hård, ibland mjuk, ibland låg och ibland hög!? Från dag till dag.. Knepig tapp! Haha!
    Du då?
    nej alltså .... inget syns så.. får antagligen mens idag eller imorgon! när jag va gravid för 5-6 år sen så visade det neg i v 5 och pos v 6!!  och med dottern stod det bara gravid+3 så....vet ju inte om jag är låghormonad
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-01-26 12:49:27 följande:
    Jag måste också säga ngt ang senaste diskussionen för jag hatar själv när folk tiger runt mig istället för att stötta.
    Gummsan är inte , enligt mig, knäppare än nån annan här inne.
    Lite okänsligt att skriva att hon borde bestämma sig för om hon vill ha barnet eller ej när hon, mot sin vilja, hamnat i en riktigt sorglig sits där MANNEN verkar ha ångrat sig för sent... Gravid och kluven med alla dessa hormoner, hon borde få fristad och testa så mkt hon vill.
    Jag ser detta som ett forum där vi kan va oss själva och erkänna att vi ibland kör på i överkant med dessa tester, det e BARA här vi kan va tokiga! ;)
    Jag ville bara peppa gummsan med att hon inte behöver oroa sig, sen fattar jag att man gör det ändå!

Hoppas snart ni finner en lösning på detta gummsan!
  • sweasmamma

frusen,trött ont i svanken lätt lätt illamående och öm i bröstvårtorna,liksom bakom!!inte i brösten direkt! så allt kan vara pms också ! oftast får jag spottings dagen innan mens också .men inget hitills iaf !! men..dagen är inte slut än=)

• sweasmamma

sen är tappen lite höre upp och åt sidan typ?? och jag får tjock,slemvit flytning när jag kollat tappen,inte när jag torkar mig ..ursäkta infonSkäms

• sweasmamma
    mammelie1891 skrev 2012-01-26 13:02:41 följande:
    Hej! En fråga ang cb digital. varför får jag svaret 2-3 veckor när nån som har bf efter mig får 3+veckor?? :-/
    det hanlar om när man hade äl ju ,ägget kan ha fäst senare på dig !!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester