• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jag vill också sluta röka.. har en sån cigg med utbytbara filter och vattenånga =) funkar ganska bra faktiskt 

• sweasmamma
    angie91 skrev 2012-01-26 17:22:32 följande:
    ja har 120 nikotintuggumin om du vill ha me fruktsmak
    tack men vill försöka fixa det utan nikotin.. ett plus på stickan hade funkat =)
  • sweasmamma
    popcornplaya skrev 2012-01-26 17:21:19 följande:
    Åh swea!! Jag hoppas så för din skull!!! Är ju helt klart en skugga där på testet i alla fall :)
    ja en skugga är det ju .. såg den klart och tydligt innan irl också men .. ja ni vet ..cb Obestämd
  • sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-26 17:25:26 följande:
    Haha, menar du det positivt eller negativt Flört
    För du verkar ha bra humör så det bådar ju gott haha

Aha du har en sån....har du varit utan cigg med den nu eller hur går det?

Jag vill gärna vara utan det innan jag får + för nån sa att rökningen påverkar fertiliteten (kan inget om det)
    Men det är inte så lätt, men hoppas denna boken kan göra lika susen för mig som för Pricken
    japp köpte den i gbg !! 150 kr!!! 1 filter är ca 500 bloss,man får 3 filter till ..ooohh ja,har bytt ut ca 10 cigg om dagen med den 
  • sweasmamma

INGEN LÄMNAR NÅGONTING!!!!!!!!!!! herregud,här är vi vänner,vi ska kunna spy av oss om vad som helst ! ja,tråden heter...osv men och???? det är er jag har förtroende till!!! LOVE U ALL!!!

• sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-01-26 18:37:41 följande:
    samma här.... Det är er man kan fråga om allt... Inget känns pinsamt.....
    precis!! låt oss fortsätta så...sätter någon emot sig det behöver dom inte läsa eller skricva eller hur?
  • sweasmamma
    Gummsan skrev 2012-01-27 06:57:10 följande:
    Du får ditt plus snart ska du se. Kanske bara om någon dag  

Har du och gubben testat bisolvon? 
    nä faktiskt inte ... vill inte gå och kissa....såå rädd att mensen ska komma=(
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester