• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

angie91 skrev 2012-01-26 14:20:36 följande:
    dååå hoppas ja du klara dig,,, tycker du ska hoooopppas men int förvänta för mycke :) 
    klarar ja mig inatt såå tar ja me ett test...
    ska åka 70 mil ner t min hemstad imorrn o blir borta i 5 dagar :)
    MEN tar självklart me den bärbara o följer er!! :D 
    klart man hoppas så länge mensen inte kommer..MEN jag har fötterna på jorden,blir ledsen en stund sen ..nej nya tag !!
  • sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-01-26 14:21:34 följande:
    Får jag fråga er här inne?? Och ärliga svar!!!

Tror ni vi som har många barn har det skitigt o rörigt hemma? Att barnen går i omodärna kläder??? Att de får ärva allt av varandra.. Att jag som mamma går i typ mysbyxor o håret åt alla håll o osminkad?????

Vad tänker ni om oss med många barn?????

en kompis till mig var här igår hon hade med sig sin kusin... Hon sa rätt ut att hon blev paff.. Vi bor vid sjön har 2 bilar,husvagn,båt, egen brygga. Alltid städat hemma. Barnen går i converse o dc skor topp moderna kläder iphone osv.. Jag sminkar mig varje dag och kläd mig modernt... Hon trodde inte storfamiljer hade det som vi har....

Vad tror folk igentligen om oss med många barn???? Blev lite ledsen igår....        tvungen att skriva av mig lite....    
    HA,det va det löjligaste jag har hört ursäkta mig !! skulle aldrig någonsin kunna tänka så ... jag har bara 1 barn ,hon går i puma skor osv men ...jag handlar gärna på hm osv för jag bryr mig inte om om hon är skitig,visar bara att hon leker som hon ska,vi kan ha stökigt hemma som alla andra men mestadels rent !!

jag tror inte barn el föräldrar är skitiga för dom har många barn!!! 
  • sweasmamma
    angie91 skrev 2012-01-26 14:31:08 följande:
    bra detta!!! jag har ganska kort cykel såå ja behöver juh int vänta lika länge som dom flesta!! 
    ja blir ledsen!! e int van.. har allti haft lätt för bli gravid! :/ såå de känns som nått e fel på mig efter mitt utkvedshavandeskap...
    läkarna sa att de inte skulle vara nån skillnad.. men de e de juh?! :( 
    jag har 24 dagars cykel.du?? oxå alltid blivit lätt gravid men inte sen vi verkligen började försöka,jag trodde det skulle gå på 1:a eller 2:a försöket =)
  • sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-01-26 14:40:46 följande:
    Nej nej nej.. nu missuppfattade ni mig... Jag menade inte så.... Mina barn får inte allt. De går oxå i ärvda kläder osv... Men andras tankar om oss med många barn.. Tjejen som var här förstod inte att man kunde ha så välstädat som vi har osv... Jag kan köpa begagnade saker,älskar loppis.. 

blev bara fundersam hur andra tänker....   
    man kan ALDRIG förstå hur andra tänker.. men dom som faktiskt tänker så...dom har inte mkt till hjärna
  • sweasmamma

snart dags att gå hem från jobb..laga mat ! men maken min har tvättat och diskat ..DET är kärlek!!!!

• sweasmamma
    angie91 skrev 2012-01-26 14:45:26 följande:
    åhh... har vart gravid 3 ggr men aldrig har de gått vägen...

1:a var jag näääästan 16 .. de va int meningen (hade oskyddat 1 gång  ) hade int mycke val... abort"!

2:a var 2010.. samma där ej menat..., (oskyddat 2 ggr) då jag tilllfälligt tagit ur p-ringen.. Jag vart väldigt glad och ville behålla... i v.15+4 vart jag tvingad o övertalad till en senabort... (gråter fortfarande.. o tänker ja hade vart mamma..)

3:dje... plussade i oktober... (planerat plussade  direk!!)  både ja o sambon var lyckliga.. o ja... bestämt oss.. slutade i utkvedshavandeskap... (gråter än idag och täöänker ja skulle vart mamma om ja int....)

o nu känns de som att ja fått mina chanser o sumpat dom eftersom ja inte blir gravid hur mycke vi än försöker!! 
    fyy...

jag har varit gravid när jag va 19-abort
    24-abort
    26 mf
    26 dottern
    29 ma 
  • sweasmamma
    angie91 skrev 2012-01-26 16:39:47 följande:
    sweas :

trixa.. ser brett nertill.-. hoppas !! me tanke på tidigare streck på test hoppas ja massa!!!!

tack .. nja vi får la se om mensen dyker upp.. som sagt ,cb är ju känt för sina spökisar men hade ett hemma så tänkte,tjaa,varför inte=)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester